نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی با پاسخ چند برابری روبه‌رو می‌شود

آیت الله «صفایی بوشهری» گفت: اگر رژیم صهیونیستی اقدامی کند، با پاسخ چند برابر از حجم حمله موشکی شب گذشته روبه‌رو خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ - 02October 2024

هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی با پاسخ چند برابری روبه‌رو می‌شودبه گزارش دفاع پرس بوشهر،آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در ابتدای درس خارج فقه خود اظهار داشت : مردم ایران خواهان جنگ نیستند، اما از حق مشروع خود دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که مردم ایران، مردمی هستند که در مقام دفاع از هویت دینی و ملی خود، اصحاب شهادت و حماسه‌آفرینی بوده‌اند و هشت سال دفاع مقدس، گواه صادق این مدعی است.

امام جمعه بوشهر با تبریک عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اشغالگران قدس اظهار کرد: جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس بی‌شمار و در تاریخ معاصر بی‌نظیر بوده و به اوج رسانده است و ضرباتی به نظام جامعه انسانی و اسلامی وارد کرده است.

وی افزود: مبانی فکری و منطق سردمداران رژیم اشغالگر این نیست که تنها به دنبال حاکمیت در فلسطین اشغالی باشند، بلکه آن‌ها به دنبال برتری هرچه تمام‌تر بر جامعه انسانی هستند. این رژیم به برتری نژادی و مذهبی بر کل جهان قائل است و تمامی مردم جهان را مردمی درجه دو تلقی می‌کند و برای حقوق دیگر انسان‌ها اساساً اصالتی قائل نیستند.

امام جمعه بوشهر ابراز داشت: به همین دلیل، در حال حاضر محور شرارت و کانون جنایت در جهان بشریت، صهیونیسم بین‌الملل و حامیان آن‌ها نظیر آمریکا، انگلیس و فرانسه هستند. این کشورها به دنبال دو عامل اصلی هستند، نخست، توانمندی هرچه بیشتر در قدرت نظامی و دوم، توانمندی در عرصه ثروت اقتصادی، تا با این دو عامل، جهان را دچار بحران کرده و خود، سلطه بیشتری پیدا کنند.

آیت الله صفایی بوشهری ابراز داشت: عملیاتی که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت، پاسخی ابتدایی به چند جنایت رژیم اشغالگر در رابطه با ایران بود. در این راستا، شهید هنیه را ترور کردند و مستشاران نظامی ما را مورد حمله قرار دادند. اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد پاسخ دهد، به چند برابر حجم تهاجم موشکی که به آن شده است، پاسخ خواهد داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ایران همیشه آماده دفاع از خود با تمام قدرت است و هیچ‌گاه اقدام اولیه به جنگ نخواهد کرد گفت: جمهوری اسلامی ایران دفاع از خود را طبق ضوابط بین‌المللی حق مشروع خود می‌داند. بنابراین، این هشدار به این رژیم نامشروع داده می‌شود که اگر بخواهد پاسخی ارائه دهد یا عملیاتی انجام دهد، با چند برابر از حجم حمله موشکی شب گذشته روبه‌رو خواهد شد و تمامی منافع این رژیم در منطقه به خطر خواهد افتاد.

وی بیان داشت: کشورهای ثالث، از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه و همچنین کشورهای کوچک منطقه اگر بخواهند در این رابطه اقدام خلاف منافع ایران کنند، با آن‌ها نیز به همان شیوه‌ای برخورد خواهد شد که با رژیم اشغالگر صورت گرفت، اما در مقیاس خودشان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها