زنگ آغاز نصرالله در مدارس استان بوشهر نواخته شد

در پی حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی زنگ آغاز نصرالله به‌منظور شناخت شخصیت «سیدحسن نصرالله» در مدارس بوشهر به‌صورت نمادین به صدا درآمد.
کد خبر: ۶۹۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 02October 2024

زنگ آغاز نصرالله در مدارس استان بوشهر نواخته شدبه گزارش دفاع پرس بوشهر، «علی موحدی»مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر امروز در این آئین با تبریک پیروزی قدرت‌مندانه حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران با مشارکت نیروهای مسلح و وزارت دفاع علیه جنایتکاران صهیونیستی اظهار داشت: این عملیات مایه خوشحالی مردم ایران و ملت مظلوم و ستم‌دیده و مقتدر فلسطین و حزب‌الله لبنان شد.

وی این عملیات را نشان از قدرت و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست و گفت: در این راستا تجمع حمایتی دانش‌آموزان و فرهنگیان از عملیات وعده صادق ۲ در بیش از ۲ هزار مدرسه استان بوشهر تشکیل شد.

موحدی با اشاره به نواخته شدن زنگ ظفر و آغاز نصرالله در مدارس استان بوشهر گفت: در راستای همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و حمایت از حزب‌الله لبنان همزمان با نواخته شدن زنگ نصرالله در مدارس، دانش‌آموزان حمله موفقیت‌آمیز جمهوری اسلامی علیه مواضع دشمن صهیونیستی جشن گرفتند.

دانش‌آموزان در این مراسم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایتکار محکوم کردند.

دانش‌آموزان بوشهری با تجمع حمایتی در مدارس از عملیات وعده صادق ۲ و حمله غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب اسرائیل، ضمن حمایت از مردم غزه و حزب‌الله لبنان جنایات کودک‌کشان صهیونیستی در حمله به فلسطین و جنوب لبنان را محکوم کردند.

در این راستا زنگ ظفر و آغاز نصرالله به منظور آشنایی با جریان مقاومت و رهبران مقتدر آن به ویژه شهید سید حسن نصرالله در مدارس استان بوشهر نواخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار