یازدهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه آغاز به کار کرد

یازدهمین نمایشگاه تخصصی گل، گیاه، فضای سبز و گلخانه روز دوشنبه نهم مهرماه سال جاری با حضور بیش از ۳۰ تولید کننده، عرضه کننده و جمعی از کارشناس و متخصص گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۹۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ - 02October 2024

یازدهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، یازدهمین نمایشگاه تخصصی گل، گیاه، فضای سبز و گلخانه روز دوشنبه نهم مهرماه سال جاری با حضور بیش از ۳۰ تولید کننده، عرضه کننده و جمعی از کارشناس و متخصص گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در قالب ۱۴۶ غرفه از استان‌های مازندران، گیلان، تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، قم و تولید کنندگان بومی استان مرکزی از شهرهای اراک، محلات، خمین و شهرک گلخانه ای امان آباد با هدف ایجاد فرصتی مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات تجاری و توسعه بازار گردهم آمده‌اند.

این نمایشگاه شامل انواع گل و گیاهان زینتی، فضای سبز، گیاهای آپارتمانی، ادوات باغبانی، انواع خاک، کود، بذر و تولیدکنندگان و فرآورده‌های مرتبط می‌باشد که در فضایی به وسعت پنج هزارمتر مربع در حال برگزاری می‌باشد.

نمایشگاه از تاریخ ۹ لغایت ۱۳ مهرماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای متخصصین، علاقمندان، بازدیدکنندگان و همشهریان محترم می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار