امام جمعه موقت بیرجند:

ایران اسلامی یک جریان به نام مقاومت را رقم زده است

حجت‌الاسلام مختاری گفت: امروز اسرائیل در خانه خودش زمین گیر شده و‌ امروز موجودیتش با مشکل مواجه شده است و ایران اسلامی یک جریان به نام مقاومت را رقم زده است.
کد خبر: ۶۹۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹ - 02October 2024

ایران اسلامی یک جریان به نام مقاومت را رقم زده استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند امروز چهارشنبه۱۱ مهر در محفل گرامیداشت سید حسن نصرالله و سایر شهدای مقاومت در آستان مقدس امامزادگان باقریه بیرجند اظهار‌داشت: استکبار و به ویژه آمریکا و اسرائیل با فریب کاری و تزویر کار خود را از پیش می‌برند و وقتی می‌بینند از این طریق نمی‌توانند کاری از پیش ببرند از راه حمله و تجاوز کار خود را پیش می‌برند که در خصوص ایران اسلامی و جبهه مقاومت از هر دو راه شکست خورده‌اند .

وی در اجتماع مردمی در آستان مبارک امامزادگان باقریه بیرجند افزود: حدود ۲۰۰سال است که منطق استکبار جنایت بوده است و در مقابل ما از کرامات انسانی، استقلال و آزادی خودمان دفاع کردیم و‌ در مقابل سلطه گری غرب ایستادگی می‌کنیم .

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز اسرائیل در خانه خودش زمین گیر شده و‌ امروز موجودیتش با مشکل مواجه شده است و ایران اسلامی یک جریان به نام مقاومت را رقم زده است.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار