امام جمعه پاوه:

عملیات وعده صادق ۲ نشانه عزت و اقتدار ایران اسلامی و افتخار آفرین بود

ماموستا «قادری» گفت:عملیات وعده صادق ۲ نشانه عزت و اقتدار ایران و افتخار آفرین بود و برای این افتخار آفرینی به دوستان عزیز سپاه که بانی آن بودند و همچنین ارتش و سایر نیروهایی که همکاری داشتند؛ دستمریزاد گفته و برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.
کد خبر: ۶۹۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹ - 02October 2024

عملیات وعده صادق ۲ نشانه عزت و اقتدار ایران اسلامی و افتخار آفرین بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و سردار شهید نیلفروشان در مسجد قبای شهر پاوه از شهیدان قاسم سلیمانی، هنیه و سیدحسن نصرالله یاد کرد و اظهار داشت: ما مردم پاوه و اورامانات در ۴۵ سال گذشته حامی ارزشهای اسلامی و انقلابی بوده‌ایم و هستیم و خواهیم بود.

وی با تصریح بر اینکه عملیات وعده صادق ۲ نشانه عزت و اقتدار ایران و افتخار آفرین بود، گفت: برای این افتخار آفرینی به دوستان عزیز سپاه که بانی آن بودند و همچنین ارتش و سایر نیروهایی که همکاری داشتند؛ دستمریزاد گفته و برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

 امام جمعه شهرستان مرزی و اهل سنت نشین پاوه در شمال غربی استان کرمانشاه گفت: دنیای اسلام گرفتار تفرقه بین اهل ایمان و توحید شده که باید هوشیار باشیم تا دشمن به فکر و عقیدۀ ما ضربه وارد نکند.

ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: کسانی که از جامعۀ ما دار فانی را وداع می‌کنند، باید با کلمات خیر از آنان یاد کنیم بخصوص کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند و به فرمودۀ قرآن کریم آنان نزد خداوند زنده‌اند و حیات و زندگی آنها برای ما درس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار