امام جمعه شهرستان خواف:

مقاومت، منشأ وحدت در میان جوامع اسلامی است

حجت‌‌الاسلام مظاهری گفت: مقاومت منشأ وحدت در میان جوامع اسلامی است تا دنیا بداند آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن تمام مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۶۹۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹ - 02October 2024

مقاومت، منشأ وحدت در میان جوامع اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «ابوالفضل مظاهری» امام جمعه شهرستان مرزی خواف در مراسم زنگ شور عاطفه‌ها که در مدرسه مهرورزان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سید مقاومت جا دارد یاد کنیم از همه کسانی که ایثارگری کردند تا عزت و بزرگی برای مسلمان‌ها در تاریخ ثبت شود.

وی افزود: ایران اسلامی امروز الگویی برای دیگر جوامع اسلامی است، اگر امروزه جوانان عراقی، فلسطینی و دیگر جوامع اسلامی با شور و حرارت بی‌نظیر برای عزت و آزادی خود تلاش می‌کنند این برآمده از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان خواف با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان که سال‌ها است در مقابل دشمن صهیون ایستادگی کرده امروز به نماد مقاومت شناخته می‌شود ادامه داد: مقاومت منشأ وحدت در میان جوامع اسلامی است تا دنیا بداند آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن تمام مسلمانان جهان است.

حجت‌‌الاسلام مظاهری تأکید کرد: برای دشمن فرق ندارد سید حسن نصرالله شیعه را به شهادت برساند یا اسماعیل هنیه اهل سنت را؛ هدف دشمن این است که نباید هیچ مسلمانی در مقابل آن‌ها ایستادگی کند.

وی در پایان سخنان خود ضمن تبریک روز ملی نخبگان گفت: در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی ضعف‌های فراوانی وجود داشت که یکی از آن‌ها کمبود نیروهای متخصص در زمینه پزشکی، علمی بود و اما کشور ما‌ مهد نخبگان و دانشمندان است و این ظرفیت‌ها باید به مرحله عمل برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار