شور و حال وصف‌ناپذیر مردم گیلان در راهپیمایی «راهیان قدس»

مردمان و جوانان دیار میرزا با شور و حال وصف‌ناپذیری در راهپیمایی «راهیان قدس» شرکت کرده و بار دیگر فریاد کوبنده "مرگ بر اسرائیلِ کودک‌کش و حامیان جنایتکارش" را در گوش جهان فریاد زدند.
کد خبر: ۶۹۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ - 03October 2024

شور و حال وصف‌ناپذیر مردم گیلان در راهپیمایی «راهیان قدس»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، مردمان و فرزندانِ دیار میرزاکوچک جنگلی شامگاه چهارشنبه با راهپیمایی از میدان قدس تا میدان شهدای ذهاب رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید محبوبِ مقاومت شهید سید حسن نصرالله، آمادگی خود را جهت اعزام برای نبرد با رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

مردمان دیار میرزا با شور و حال وصف‌ناپذیری میدان قدس تا میدان شهدای ذهاب رشت را طی کردند و بار دیگر فریاد کوبنده "مرگ بر اسرائیلِ کودک‌کش و حامیان جنایتکارش" را همگام با سایر هم‌وطنان در گوش جهان فریاد زدند و از اینکه سپاهِ عزیز با هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح قهرمان قلب تل‌آویو را هدف گرفت و سیلی سختی به گوش رژیم منحوس صهیونیستی زد، ابراز شادمانی کردند.

مشت‌های گره کرده از خشم مردم انقلابی و اهتزاز پرچم‌های فلسطین در کنار پرچم سه‌رنگ کشورمان، آسمانِ تیره شهرمان را روشن کرده بود همچون درخشش موشک‌های ایرانی در آسمانِ فلسطین اشغالی.

حضور پرشور جوانان دهه هشتادی و نودی با پرچم فلسطین بر دوش و شور و شعور قابل تحسین‌شان نیز تصاویر زیبایی در قاب دوربین‌های فعالان رسانه به ثبت رساند. کمی جلوتر رفتم و سر صحبت را با چند نفرشان باز کردم؛ یکی می‌گفت "با حمله به پایگاه‌های اسراییل به دشمن ثابت کردیم که حریفش ما هستیم و اجازه تعدی و تعرض به خاک‌مان را به دشمن نخواهیم داد"؛ آن‌یکی ضمن همدردی با مردم فلسطین می‌گفت "صبور باشید قطعاً غزه و فلسطین پیروز و آزاد خواهد شد. "

دیگری می‌گفت "از خوشحالی کودکان و نوجوانان فلسطینی هنگام عبور موشک‌های سپاه از آسمان منطقه و رسیدن به اراضی اشغالی خوشحال‌تر شدیم و همیشه کنار آنها هستیم".

پسرک بانمکی هم که با مشت‌های گره‌کرده کوچکش کنار خواهرش ایستاده بود و به صحبت‌هایش گوش می‌داد و با نگاه معصومانه و دلنشینش تایید می‌کرد بعد از اتمامِ صحبت خواهر، به سمت دوربینم چرخید و محکم فریاد زد "مرگ بر اسراییل" و ذوق‌زده رفت عقب.

از این‌همه شور و شعورِ این فرزندان و آینده‌سازان سرزمینم به شگفت آمده و خدا را شکر می‌کردم. با تشکر از آنها فاصله گرفتم، اما در دل برای پدران و مادرانی که این‌گونه مکتبی و ولایی تربیت‌شان کرده بودند دعا کردم.

به سراغ مادران رفتم؛ یکی از آنها به مقاومت، اتحاد و ایستادگی مردم سرزمینم در برابر ابرقدرت‌ها در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: 
همان‌گونه که در جنگ تحمیلی مقابل دشمنانِ این مرز و بوم ایستادیم امروز هم با فرزندان و تمام دارایی‌مان مقابل استکبار خواهیم ایستاد؛ ما از تهدیدات دشمن نمی‌هراسیم و با اقتدار در برابر آمریکا و اسراییل می‌ایستیم.

دیگری گفت: بعد از این‌همه تهدید و جسارت، قدرت خودمان را به رخ دشمنان کشیدیم و تحت هر شرایطی کنار همدیگر و حامی نیرو‌های مسلح خواهیم بود.

بانوی دیگری ادامه داد: پایگاه‌هایشان را زدیم، اما نه برای افزایش غرورمان؛ بلکه برای خدا، برای اسلام، برای ایران و برای اشک‌های امام عصر در غم کودکان غزه؛ نه یک قدم بیشتر و نه یک قدم کمتر.

مردمان دیار میرزا در اجتماع میدان شهدای ذهاب رشت بار دیگر آمادگی خود را برای نبرد و وارد کردن ضربه نهایی به پیکره رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

شور و حال وصف‌ناپذیر مردم گیلان در راهپیمایی «راهیان قدس»شور و حال وصف‌ناپذیر مردم گیلان در راهپیمایی «راهیان قدس»شور و حال وصف‌ناپذیر مردم گیلان در راهپیمایی «راهیان قدس»شور و حال وصف‌ناپذیر مردم گیلان در راهپیمایی «راهیان قدس»شور و حال وصف‌ناپذیر مردم گیلان در راهپیمایی «راهیان قدس»شور و حال وصف‌ناپذیر مردم گیلان در راهپیمایی «راهیان قدس»شور و حال وصف‌ناپذیر مردم گیلان در راهپیمایی «راهیان قدس»

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار