سردار کارگر: دفاع ترکیبی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/ منطقه و جهان دستخوش اتفاقات بسیار مهمی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «دفاع ترکیبی» را راهکار مقابله با «جنگ ترکیبی» دانست و گفت: منطقه و جهان دستخوش اتفاقات بسیاری است فلذا باید آگاهانه و مقتدرانه در مقابل چنین دشمنی که هیچ خط قرمزی برای خود قائل نیست ایستادگی کنیم. 
کد خبر: ۶۹۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶ - 06October 2024
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه شور معاونین این بنیاد، ضمن تبریک عملیات موفق و غرورآفرین «وعده صادق۲» و با بیان اینکه ما هیچ‌گاه به هیچ کشوری حمله نکرده و نمی‌کنیم و اقدامات نظامی ما همواره دفاعی و بازدارنده بوده است، اظهار داشت: به فضل الهی در عملیات وعده صادق۲ که با موفقیت به اهداف از پیش تعیین‌شده نیز دست پیدا کردیم، یکبار دیگر قدرت، توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان را به همگان به‌ویژه بدخواهان و مستکبرین نشان دادیم. 
 
سردار کارگر
 
سردار کارگر با اشاره به پیام اخیر نخست‌وزیر متوهم رژیم جعلی صهیونی به ملت ایران گفت: مسئولان کشور پیرامون مبارزه و مقابله با جنگ روانی دشمن باید اهتمام بورزند، به میدان بیایند و با مردم بیش از پیش صحبت کنند؛ باید درباره مسائل مختلف کشور و در جهت خنثی‌سازی جنگ روانی دشمن با مردم صحبت شود. 
 
نفوذ را جدی بگیرید
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت به مسئله «نفوذ» اشاره کردند و به مجموعه دولت و افرادی که مسئولیت دارند، در این خصوص تذکر جدی دادند. فرمایشات معظم‌له همواره راهبرد و روشنگر بوده است و تاکید موکد ایشان به موضوع نفوذ بسیار مهم و قابل توجه و تامل است.
 
وی تاکید کرد: باید مسئله نفوذ را بسیار جدی بگیریم و بدانیم که دشمن بیشترین بهره را از سهل‌انگاری و بی‌نظمی‌های ما می‌برد.
 
سردار کارگر با بیان اینکه در حال حاضر صحنه نبرد و جنگ و همچنین زمین‌های بازی در دنیا مدام در حال تغییر است، افزود: انفجار پیجر‌ها در لبنان از جمله مواردی است که پیامش الزام آگاهی، دانش‌افزایی و آمادگی بیشتر مردم و مسئولان در کشور است.
 
«دفاع ترکیبی» راهکار مقابله با «جنگ ترکیبی»
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «دفاع ترکیبی» را راهکار مقابله با «جنگ ترکیبی» دانست و ادامه داد: در حال حاضر و با وضعیتی که در دنیا و منطقه ایجاد شده و شاهدیم که دشمن با جنگ ترکیبی از خطوط قرمز عبور کرده است، باید دفاع ترکیبی را بیاموزیم و همچنین به مردم آموزش دهیم و اجرا کنیم.
 
سردار کارگر با اشاره به اقدام تروریستی «اسرائیل» در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» و «سید حسن نصرالله» و همچنین مستشاران نظامی کشورمان، عنوان کرد: منطقه و جهان دستخوش اتفاقات بسیاری است فلذا باید آگاهانه و مقتدرانه در مقابل چنین دشمنی که هیچ خط قرمزی برای خود قائل نیست ایستادگی کنیم. 
 
سردار کارگر
 
حقوق بشر آمریکایی جاده‌ای یک طرفه
 
وی افزود: شاهدیم که آمریکا و آلمان ترور سید حسن نصرالله را به رژیم صهیونیستی تبریک می‌گویند و دم از حقوق بشر می‌زنند! بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند در حالی‌که کشور‌های غربی حاضر نشدند این اقدام رژیم صهیونی را در شورای امنیت سازمان ملل متحد محکوم کنند!
 
سردار کارگر به دوگانگی کشور‌های دنیا درباره جنگ اوکراین و جنگ لبنان اشاره کرد و گفت: در جنگ اوکراین و روسیه خیلی سریع شاهد محکوم کردن اقدامات روسیه علیه اوکراین هستیم در حالی‌که هزاران نفر از جمله زن و کودک به وحشیانه‌ترین شکل در فلسطین و لبنان کشته می‌شوند و در مقابل، هیچ محکومیتی در کار نیست.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حقوق بشر آمریکایی را جاده‌ای یک طرفه دانست و عنوان کرد: ما باید در این برهه بیش از پیش بصیرت پیدا کنیم و پس از آن به ابزار و تجهیزاتی که مورد نیاز است مجهز شویم. 
 
سردار کارگر در پایان با تقدیر و  تشکر از زحمات و فعالیت‌های معاونین، مدیران و دست‌اندرکاران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، بیان داشت: اوج فعالیت‌ ما در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، شرف‌یابی خدمت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای بود که مانند سال گذشته به خوبی و به صورت سراسری و ارتباط زنده با کل کشور برگزار شد؛ ضمن اینکه معظم‌له هم از برگزاری این دیدار رضایت داشتند و در فرمایشاتشان نیز به اهمیت مسئله تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اشاره فرمودند.
 
انتهای پیام/ ۱۳۴
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار