حجت‌الاسلام گواهی: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت است

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نیروی انتظامی در برهه‌های حساس از تاریخ ایران اسلامی به‌عنوان یکی از ستون‌های استوار امنیت با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن و جانبازان سرافراز نقش آفرین بوده و این نقش ارزشمند، در سال‌های اخیر و در کوران حوادث و فتنه‌ها برجستگی بیشتری یافته است.
کد خبر: ۶۹۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ - 04October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی هفته فراجا را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام گواهی: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت است

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ مهرماه یادآور رشادت و غیرت دلاور مردان نیروی انتظامی است که با همت برآمده از معنویت و ایمان در تلاش اند تا نظم و امنیت پایدار در ایران اسلامى برقرار باشد.

نیروی انتظامی در برهه‌های حساس از تاریخ ایران اسلامی بعنوان یکی از ستون‌های استوار امنیت با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن و جانبازان سرافراز نقش آفرین بوده و این نقش ارزشمند، در سال‌های اخیر و در کوران حوادث و فتنه‌ها برجستگی بیشتری یافته است.

امروز نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.

بی تردید پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه و جهادی همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانب هفته نیروی انتظامی را به سبز پوشان فراجا در سرار کشور تبریک عرض نموده و خواستار موفقیت این ارگان مقدس در تمامی عرصه‌ها هستم.

عبدالعلی گواهی 
رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار