معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

نمایش بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس مازندران در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت

«صادقی سنگدهی» گفت: بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس استان مازندران در غرفه انتشارات «سرو سرخ» سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۶۹۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳ - 04October 2024

نمایش بیش از ۵۰۰ جلد کتاب دفاع مقدس مازندران در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت«سید محمد صادقی سنگدهی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران با اشاره به غرفه «انتشارات سرو سرخ» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان به مدت شش روز از هشتم تا ۱۳ مهر در محل نمایشگاه‌های بین المللی مازندران واقع در قائمشهر برگزار شد.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب و حدود دو هزار جلد با نمایندگی استان مازندران در این نمایشگاه حضور یافت.

صادقی سنگدهی با اشاره به بازدید سردار «مهدی امیریان» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت و غرفه انتشارات سرو سرخ، گفت: همچنین این غرفه مورد استقبال مسئولان استانی و اصحاب قلم و نویسندگان و پوهشگران حوزه دفاع مقدس و مقاومت قرار گرفته است.

این مسئول بیان کرد: آئین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس و مقاومت ساعت ۶ عصر امروز با حضور مسئولان ملی و استانی امشب با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار