فرمانده انتظامی قم:

نیروی انتظامی مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی و حقوق مردم است

سردار «میرحیدری» گفت: نیروی انتظامی به عنوان سرباز ولایت، از ارزش‌های انقلابی و اسلامی دفاع می‌کند و در همه ماموریت‌ها به دنبال حراست شایسته از حقوق مردم است.
کد خبر: ۶۹۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ - 04October 2024

نیروی انتظامی مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی و حقوق مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان قم در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته قم در مصلای قدس با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ۱۲۴ شهید انتظامی در استان قم، در راه دفاع از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی وجودشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی تصریح کرد: مسئولیت دستگاه‌های امنیتی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی حفاظت از ودیعه و امانت الهی و فداکاری‌های اُمت اسلامی و خون شهیدان است و این رسالت سنگین را با قدرت تمام دنبال می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: نیروی انتظامی در همه ماموریت‌ها به دنبال این است که از حقوق مردم به نحو شایسته‌ای حراست کند و آرامش و آسایش جامعه را برقرار نماید.

میرحیدری بیان داشت: نیروی انتظامی در برابر ظالمان با اقتدار از جان خود می‌گذرد تا آنها نتوانند در سطح جامعه ابراز وجود کنند، اما در مقابل مردم به عنوان خدمتگزاران بی‌منت همه وجودش را خالصانه کف دست گرفته و تمام ساعت‌های عمرش به خدمت مشغول است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تفاوت کار پلیس با سایر دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: نیرو‌های پلیس باید هر لحظه برای انجام ماموریت و استقرار امنیت آماده باشند.

میرحیدری با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی، «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار است» گفت: در خصوص هوشمندسازی ماموریت‌ها و ارتقای توان پلیس، اقدام‌های بسیار ارزشمند و ارزنده‌ای در حوزه‌های تخصصی صورت می‌گیرد اظهار کرد: با اقدامات ارزشمندی که پلیس آگاهی در جهت افزایش چتر نظارتی پلیس بر مجرمان انجام می‌دهد، هر روز در مورد کاهش جرایم خشن، موفقیت‌های خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های پلیس راهنمایی رانندگی، پلیس راه، پلیس فتا و پلیس امنیت تصریح کرد: به حدی اِشراف اطلاعاتی حاصل شده که در برنامه عظیم اربعین حسینی، دولت عراق به پلیس امنیت ایران اعتماد دارد؛ همان کنترلی که در مرز‌های کشور انجام می‌شود را می‌پذیرد و زائران با سهولت از مرز عبور می‌کنند.

میرحیدری همچنین همراهی و همکاری مردم با نیروی انتظامی در قالب پلیس‌های افتخاری را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: امروز پلیس جامعه‌محور است، مردم تکیه‌گاه اصلی نهاد‌های انقلابی کشور هستند.

وی در ادامه افزود: با وجود همه دشمنی‌های استکبار جهانی که از طریق گروه‌های وابسته و شیطانی و یا فضای مجازی دنبال می‌شود، به اعتراف دشمنان، ایران اَمن‌ترین کشور است و این به برکت خون شهیدان و مجاهدت نیرو‌های انتطامی، ارتش، سپاه و بسیج می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار