فرماندار پاوه:

حزب الله با صلابت، درایت و قدرت همیشگی ایستاده است

«حیدری» گفت: حزب الله با صلابت، درایت و قدرت همیشگی ایستاده است و با وجود شهادت سیدحسن نصرالله کار خود را ادامه می دهد و جریان مقاومت با کیفیت و کوبنده تر بر علیه رژیم صهیونیستی تا پیروزی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ - 04October 2024

حزب الله با صلابت، درایت و قدرت همیشگی ایستاده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علیرضا حیدری» فرماندار شهرستان پاوه در مراسم بزرگداشت شهادت شهدای محور مقاومت در مسجد قبای پاوه ضمن عرض تسلیت شهادت سید محور مقاومت و سردار نیلفروشان و تبریک ویژه عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: امروز دقیقا ۲ ماه بعد از شهادت اسماعیل هنیه انتقام همه جانبه خون پاک شهید از رژیم منحوس صهیونیسم گرفته شد و این موجب مباهات و غرور و سبب خوشحالی تمام مسلمانان جهان شد.

وی با بیان اینکه حزب الله با صلابت، درایت و قدرت همیشگی ایستاده است، گفت: حزب الله با وجود شهادت سیدحسن نصرالله کار خود را ادامه می دهد و جریان مقاومت با کیفیت و کوبنده تر بر علیه رژیم صهیونیستی تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه از این اقدام شجاعانه و دلیرانه سپاه پاسداران که این عملیات را به طور دقیق انجام دادند تشکر داریم گفت: شاهد پرتاب پرنده هایی بودیم که توسط شهید تهرانی مقدم استارت زده شده بود، این در حالی بود که دشمن فکر می کرد با شهادت تهرانی مقدم، پروژه ساخت موشک متوقف خواهد شد و امروز نیز چیزی که فکر می کند با شهادت نصرالله هر اقدامی را بتواند انجام دهد.

حیدری اضافه کرد: هواپیماهای اسرائیل برای کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع غزه و برای شهادت حسن نصرالله اقدام می کنند اما امروز جمهوری اسلامی مفتخر است که پایگاه‌های نظامی و موساد را مورد هدف قرار داده است.

فرماندار شهرستان پاوه تصریح کرد: در این حملات موشکی حتی یک غیر نظامی مورد هدف قرار نگرفته است و این افتخار بزرگ را تبریک عرض می کنیم و مجلس امروز به نام شهدا است، و خوشا به سعادت آنهایی که به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.

حیدری افزود: دشمن فکر می کند با شهادت بزرگان، این حقیقت نمایان، پنهان خواهد شد در حالی که بالاترین عزت، برای ما مسلمانان شهادت است.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن گفت: شهدا نزد پروردگار خود روزی می گیرند و ما نیز ابایی نداریم و دشمن بداند که با شهادت، این راه ۱۴۰۰ ساله کور نخواهد شد.

حیدری اظهار کرد: هیچ وقت با کشتن و شهادت مجاهدان و مبارزین در راه حق، راه حق کور نخواهد شد.

فرماندار پاوه ادامه داد: تصور رژیم صهیونیستی بعد از شهادت موسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان بر این بود که خط مجاهدت و ادامه راه مبارزه فلسطین و لبنان بر علیه اسرائیل تمام خواهد شد، اما سید حسن نصرالله جانشینی را ادامه داد و امروز دستاوردهای شهید با فرماندهی و راهنمایی و رهبری محور مقاومت بی نظیر است.

حیدری گفت: امروز حزب الله لبنان به قدرتی رسیده که اسرائیل از آن واهمه دارد، حزب الله با شجاعت و دلیری در برابر تجهیزات الکترونیک ایستاده است و این راه بعد از شهادت شهید حسن نصرالله همچنان ادامه دارد و بعد از ایشان فرد قدرتمندتر راه پر فروغ شهید نصرالله را ادامه خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شخصیت حاج ماموستا قادری محور وحدت و برادری در شهرستان و منطقه بوده است و همواره از بیانات و نکته نظرات ایشان بهره می بریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار