فرمانده تیپ مخصوص میرزاکوچک سپاه هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

سرهنگ پاسدار «موسوی» با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به مجموعه فراجا و تلاشگران عرصه امنیت تبریک گفت.
کد خبر: ۶۹۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷ - 04October 2024

فرمانده تیپ مخصوص میرزاکوچک سپاه هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «سید هادی موسوی» فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک نیروی زمینی سپاه در پیامی هفته نیروی انتظامی را به مجموعه فراجا تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: 

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای ارتقاء امنیت و آسایش مردم، ایجاد فضای سالم و بانشاط در جامعه، توسعه و پیشرفت کشور، گسترش عدالت، احقاق حق و برقراری نظم و قانون تمام تلاش خود را بکار گرفته و با استفاده از توان و پتانسیل نیرو‌های ایثارگر و مخلص نیروی انتظامی به ایران اسلامی عظمت و اقتدار بخشیده است.

زحمات این قشر بر هیچ کس پوشیده نیست، همانطور که در پیاده‌روی بزرگ ولایت شاهد زحمات و تلاش‌های شبانه روزی ارزشمند نیرو‌های مسلح قدرتمند ایران اسلامی هستیم و هفته‌ای که به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده، بهانه‌ای است برای تجلیل و یادآوری زحمات این قشر تلاشگر و جان برکف.  

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز این مرز و بوم، هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون همکاران عزیز را از درگاه ایزد منان خواهان و خواستارم و ان‌شاالله در پرتو رهنمود‌های راهگشای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بتوانیم در خدمت به مردم و کشور در کنار هم گام‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار