پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت هفته فراجا

سرهنگ «امیری مقدم» با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۶۹۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ - 05October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را به حافظان نظم و امنیت در کشور تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته فراجا فرصتی است تا زحمات و تلاش بزرگمردان عرصه نظم و امنیت به عموم مردم قدرشناس ایران اسلامی یادآوری گردد. همانان که با از خودگذشتگی و ایثاری که از خود نشان داده اند به سپری مطمئن برای مردم تبدیل شده اند تا در آرامش در جهت رشد و تعالی خود و جامعه گام بردارند.

هم اکنون کارکنان خدوم فراجا که از بطن مردم و برای مردم هستند با رویکردی برگرفته از اسلام ناب و انسانیت به نیرویی محبوب و مقتدر در بین مردم عزیز ایران تبدیل شده اند. تقدیم شهدای جان برکف در تامین امنیت داخلی، حراست از مرز‌ها و همچنین حضور در  دوران پر فروغ مقدس از سوی نیرو‌های انتظامی مهر تاییدی است بر اهمیت، جایگاه و ارزش آنان در میان مردم ایران.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت‌های تمامی کارکنان خدوم فراجا در استان قزوین و تعظیم به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران این نیروی ارزشمند فرا رسیدن هفته فراجا را به سردار «علی ابراهیمی» فرمانده محترم فراجا و کارکنان خدوم این نیرو در استان قزوین تبریک گفته و از کوشش، جدیت، ایثار و فداکاری این عزیزان و خانواده‌های محترم آنان که با همراهی و صبوری خود نقش موثری در تأمین نظم و امنیت جامعه ایفاء کرده‌اند، قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار