مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

فراجا مظهر اقتدار و امنیت اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

«واحد» گفت: فراجا وارثان بحق خون شهدا و مظهر اقتدار، امنیت اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ - 05October 2024

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان اینکه فراجا مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است اظهار داشت: برقراری امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه یکی از ارکان توسعه است و ضرورت وجود فراجا در تمام جوامع برای استقرار نظم و انظباط اجتماعی انکار ناپذیر است.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و  امنیت اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل عنوان کرد: هفته فراجا، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌ مردان نیروی ‌انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

وی افزود: نام فراجا همواره قرین با شجاعت؛ پایمردی و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از وجود مقدس حضرت ولیعصر، با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.

واحد ابراز داشت: حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایی‌است که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.

این مسئول گفت: اگر امروز شاهد پیشرفت کشور عزیزمان هستیم و جامعه میتواند پویا باشد و بدون هیچ مشکلی فرآیندهای خود را انجام دهد بی شک مرهون تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران فراجا از طرف خود و همکارانم در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مراتب تقدیر از تلاش‌های بی‌شائبه نیروی حماسه‌ساز پیروز و سنگردار همیشه بیدار انتظامی، که آرامش و امنیت در سایه‌ تلاش ایشان طلوع می‌کند را اعلام داشته؛ هفته فراجا را به همه‌ سبزقامتان عرصه امنیت و نظم اجتماعی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روزافزون این مجاهدان عزیز را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها