دومین جشنواره ملی «نذر قلم» برگزار می‌شود

دومین جشنواره ملی نذر قلم با هدف تبیین مفاهیم مقدسی، چون ایثار، مقاومت، شهادت، جهاد و زنان در بیانات مقام معظم رهبری و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ - 05October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین جشنواره ملی «نذر قلم» با هدف تبیین مفاهیم مقدسی، چون ایثار، مقاومت، شهادت، جهاد و زنان در بیانات مقام معظم رهبری و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فردا (یکشنبه) به همت سازمان نشر آثار و حفظ ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. 

دومین جشنواره ملی «نذر قلم» برگزار می‌شود

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، طی ۷ ماه بیش از ۱۲۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که نشانگر حضور و مشارکت گسترده طیف‌های مختلف اجتماعی در این جشنواره بود. این آثار در قالب‌های مختلف علمی، هنری و ادبی بودند که توسط داوران متخصص مورد سنجش قرار گرفتند. 

در پایان داوری ها، ۴۳ نفر برگزیده شدند که در روز برگزاری جشنواره مورد تجلیل قرار می¬گیرند و از کتاب مجموعه آثار دومین جشنواره ملی نذر قلم نیز رونمایی به عمل خواهد آمد. 

این سازمان در پایان ضمن تشکر از دستگاه‌های همکار این رخداد علمی، ابراز امیدواری کرد که این جشنواره، راهی برای کشف و پرورش آوینی‌های این سرزمین باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار