نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

مصلی تهران، نماد عینی از زنده بودن آرمان‌های حزب‌الله و راه نصرالله است

آیت‌الله «نریمانی» گفت:سخنان اخیر رهبر انقلاب در نماز جمعه با اقتدار و تأکید بر آمادگی همیشگی نظام، بار دیگر وحدت و انسجام ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند؛ برگزاری باشکوه نماز جمعه دیروز، به خوبی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران همچنان پابرجا و مقتدر است و مصلی تهران، نماد عینی از زنده بودن آرمان‌های حزب‌الله و راه نصرالله است. 
کد خبر: ۶۹۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ - 05October 2024

مصلی تهران، نماد عینی از زنده بودن آرمان‌های حزب‌الله و راه نصرالله استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «امان الله نریمانی» نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران برگزار شد ضمن اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در نماز جمعه، اظهار داشت: ایشان با اقتدار و تأکید بر آمادگی همیشگی نظام، بار دیگر وحدت و انسجام ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند؛ برگزاری باشکوه نماز جمعه دیروز، به خوبی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران همچنان پابرجا و مقتدر است و مصلی تهران، نماد عینی از زنده بودن آرمان‌های حزب‌الله و راه نصرالله است. 

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: شاهد شجاعت‌های فراوان مقام معظم رهبری بوده‌ایم؛ ایشان شخصیتی جامع و کامل هستند، حضور پرشور مردم در این نماز جمعه نشان داد که آن‌ها برای حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. 

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی با حضور در نماز جمعه این هفته زیر تهدیدات مستقیم دشمن با بیانات شجاعانه‌ای که داشتند تهدیدات دشمن صهیونیستی را رد کردند و عملاً شجاعت و صلابت ملت ایران را به نمایش گذاشتند. 

آیت الله نریمانی بیان داشت: حضور رهبر انقلاب اسلامی در مصلای تهران برای دشمنان اسلام این پیام را به همراه داشت که شما نمی‌توانید میان امت‌های اسلامی اختلاف ایجاد کنید و ما راه شهید سید حسن نصرالله را ادامه می‌دهیم. 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری مانند همواره هوشمندانه، تیزبینانه، واضح و روشن سخنرانی کردند که حمایت ایران از کشورهای فلسطین، غزه و لبنان بر اساس احکام دینی است و این ایجاد یک اتحاد جهانی که از اسلام و از مسلمانان انتظار می‌رود این حالت را ایجاد خواهد کرد و خار چشم دشمنان اسلام خواهد بود. 

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در عملیات وعده صادق یک و دو ثابت کردیم که اگر قرار باشد این روال ادامه داشته باشد تحرکات دشمنان بی‌پاسخ نمی‌ماند. 

آیت الله نریمانی اذعان کرد: مقام معظم رهبری با تأکید بر وحدت، همدلی و مقاومت در برابر رژیم سفاک صهیونیستی، تصریح کردند: در صورتی که این جنایات ادامه داشته باشد قطعاً جمهوری اسلامی پاسخی محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد داشت؛ بیانات معظم‌له فصل‌الخطاب است و ایمان داشته باشیم که در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. 

وی در پایان گفت: ما باید خدا را به خاطر وجود چنین رهبر فرزانه‌ای شاکر باشیم و از خدا بخواهیم تا ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) ایشان را از گزند حوادث محفوظ بدارد. 

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار