فرماندار محمودآباد خبر داد؛

برگزاری بیش ۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محمودآباد

«علیزاده» گفت: بیش ۵۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان محمودآباد برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ - 05October 2024

برگزاری بیش ۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محمودآبادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «روح الله علیزاده» فرماندار شهرستان محمودآباد امروز در جلسه با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران که در فرمانداری محموآباد برگزار شد، از هفته دفاع مقدس به عنوان قدرت نرم یاد کرد و اظهار داشت: هرچه به لحاظ محتوا و ساختار خوب عمل کنیم قطعاً اثرات مثبتی را خواهیم دید.

وی شمار جانبازان شهرستان را هزار و ۱۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: این شهرستان دارای ۸۶ آزاده و سه هزار و ۲۰۰ رزمنده و ۷ یادمان شهید گمنام است.

علیزاده از برگزاری بیش ۵۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان محمودآباد خبر داد.

«داوودی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان محمودآباد نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر، عنوان کرد: تحلیل از سه بانوی رزمنده دفاع مقدس، تولید چهار عنوان کتاب، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان از برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس بوده است.

وی اذعان داشت: از تعداد هفت یادمان شهید گمنام، شش یادمان تکمیل شده است.

در پایان این برنامه سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اهدای لوح سپاس از «روح الله علیزاده» فرماندار شهرستان محمودآباد، «محسن یوسفی» و «بهناز مقدس» خبرنگاران حوزه دفاع مقدس این شهرستان تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار