تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

مسئولان تعزیرات حکومتی شنوا و بینای مسائل و مشکلات جامعه باشند

آیت الله سعیدی گفت: مسئولان تعزیرات حکومتی همواره بایستی شنوا و بینای مسائل و مشکلات باشند و با زبان صریح خود تصمیمات صحیح را اتخاد کنند.
کد خبر: ۶۹۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲ - 05October 2024

مسئولان تعزیرات حکومتی شنوا و بینای مسائل و مشکلات جامعه باشندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت الله «سیدمحمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان قم، امروز در دیدار قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی کشور اظهار داشت: پاکسازی و بهورزی جامعه از رسالت‌های خطیر تعزیرات حکومتی است تا تخلفات کاهش پیدا کند.

امام جمعه قم بیان کرد: مسئولان و ماموران تعزیرات حکومتی باید حق و باطل را از یکدیگر احصا کنند تا وقوع مکر‌ها و تخلفات در جامعه و کشور اجتناب شود.

تولیت حرم بانوی کرامت ابراز کرد: مسئولان تعزیرات حکومتی همواره بایستی با دو چشم و گوش خود شنوا و بینای مسائل و مشکلات باشند و با زبان صریح خود تصمیمات صحیح را اتخاد کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دوگانگی، تفرقه و نقض قانون نباید در دستگاه تعزیرات ظهور پیدا کند چراکه به مراتب موجب بدبینی و نقض رضایت مردم می‌شود.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: قاطعیت و صراحت عمل باید در دستگاه تعزیرات حکومتی در چار چوب مبانی و اصول دین اسلام ضمن جلوگیری از تخلفات متجلی باشد.

امام جمعه قم یادآور شد: تجلی و جاری شدن اصول و مبانی الهی و دین اسلام و همچنین اجرای حدود الهی موجب می‌شود تا بسیاری از مسائل و مشکلات در جامعه رفع شود.

تولیت حرم بانوی کرامت اذعان کرد: راه مقابله، بهورزی و پاکسازی جامعه از تخلفات اعمال جریمه‌های سنگین ویژه متخلفان است تا مجبور به اجرای حدود در چارچوب قانون شوند.

آیت الله سعیدی گفت: در طبیعت زمانی که صاحب درختان اقدام به هرس می‌کند به‌نوعی پاک‌سازی انجام می‌دهد که باعث رشد درخت خواهد شد و اگر درخت هرس نشود دچار آسیب خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اهل‌بیت (ع) همان ابتدای تولد پاکیزه و طاهر متولد شده‌اند و زمانی که هدایت جامعه را بر عهده می‌گیرند، هدفشان پاک‌سازی است؛ زیرا تنها کسانی که می‌توانند جامعه را پاک نمایند که خودشان طاهر و پاک باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار