نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری:

رمز تحول و عزت انقلاب اسلامی استقامت بود

آیت الله «معلمی» با بیان اینکه رمز تحول و عزت انقلاب اسلامی استقامت بود، گفت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه یک حضور تاریخی و بی‌سابقه بود.
کد خبر: ۶۹۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴ - 05October 2024

رمز تحول و عزت انقلاب اسلامی استقامت بودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع پاسداران و سربازان سپاه ساری اظهار داشت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه یک حضور تاریخی و بی‌سابقه بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: با اینکه دشمنان تهدید کرده بودند که دستشان به هر نقطه از ایران برای آسیب زدن می‌رسد، اما امام المسلمین با شجاعت تمام و با اعلام قبلی در نماز جمعه مصلی تهران حضور پیدا کرد.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: خداوند به انسان عقل عطا کرد و برای تکمیل هدایت بشر پیغمبران را مامور هدایت کرد تا راهگشای زندگی بشر باشد.

وی اضافه کرد: یهودیان مدعی هستند که پیرو حضرت موسی (ع) و عیسی (ع) هستند، اما کدام پیغمبر از بندگان خواسته که اگر در عرصه موفق نبودند زن و بچه را به خاک و خون بکشند، آیا جمهوری اسلامی قدرت هدف قراردادن خانه‌های مسکونی در سرزمین‌های اشغالی را ندارد؟ سپاه پاسداران با حمله موشکی چشم جهان را خیره کرد و قدرت خود را به جهان نشان داد، اما بر سر زن و‌ بچه‌ها موشک نینداخت و اعتراض مردمی در نقاط مختلف دنیا بخاطر همین موضوع است.

آیت الله معلمی در ادامه با اشاره به اینکه در قانون اساسی ما اقوام و اقلیت‌های، چون یهود و مسیحیت در مجلس اسلامی نماینده دارند، عنوان کرد: این امتیاز بزرگی است برای آنها که شیعیان این امتیاز را ندارند، حدنصاب جمعیت حداقل ۱۵۰ هزار نفر در کشور می‌تواند یک نماینده در مجلس داشته باشند، اما برای ادیان دیگر در ایران حداکثر۲۰ هزار نفر است که این یک امتیاز ویژه برای آنان در قانون اساسی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: ما با یهودی که یهودی باشد مشکلی نداریم، با مسیحی که مسیحی باشد مشکلی نداریم، مسیحی اصیل یعنی تابع دین عیسی (ع)، یهودی اصیل یعنی تابع دین موسی (ع). اما این غده‌ی سرطانی که در دل کشور‌های اسلامی نشانده شده در ۷۵ سال پیش به دست قدرت‌های استکباری آمریکا و انگلیس و برخی کشور‌های عرب سر سپرده و خائن که هیچ تعهدی به اسلام ناب ندارند با تبانی هم برای داشتن پایگاه نظامی، اطلاعاتی در منطقه بوجود آمده است.

نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی افزود: شهادت سید حسن نصرالله بسیار سنگین بود و خیلی‌ها در ابتدای کار تردید داشتند که آیا سید حسن نصرالله توانایی لازم را دارد یا خیر که الحمدالله با درایت و بصیرت انقلابی توانست نیروی حزب الله را مدیریت کند.

وی گفت: روزگاری را سپری کردیم که بردن نام امام (ره) قاچاق بود، اما از کجا به کجا رسیدیم و رمز این تحول و عزت استقامت بود.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: امام مقام طلب نبود بلکه دنبال اجرای تکلیف الهی بود، خطر را تحمل میکرد که به وظیفه عمل کند.

وی بیان کرد: چنانچه جامعه‌ای استعداد و لیاقت داشتن امامت، ولایت و رهبری متصل به امامت اهل بیت (ع) را حفظ کند خدای رحمان لطفش را دریغ نمی‌سازد، خدا در قرآن‌ می‌فرماید: ما کسی را از جامعه بر نمی‌داریم مگر اینکه کسی را مثل او یا بهتر از او جایگزین می‌کنیم.

امام جمعه قائمشهر در پایان سید حسن نصرالله را برای رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند ابالفضل العباس برای امام‌حسین (ع) عنوان کرد و گفت: اگر قرار است یزید و یزیدیان نابود شوند هزینه سنگینی نیاز است، به هدف پاکی که سید حسن نصرالله داشت خداوند عنایت می‌کند و جایگزینی مانند او و یا حتی بهتر از او خواهد آمد و زوال و نابودی صهیونیست به زودی زود رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار