مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

خط‌شکنی هنرمندان، صد برابر شدن آثار هنری را محقق می‌کند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: برای صد برابر شدن کمی و کیفی تولیدات هنری که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند باید هنرمندان همچون رزمندگان از موانع عبور کنند و به خط بزنند.
کد خبر: ۶۹۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 06October 2024

خط‌شکنی هنرمندان، صد برابر شدن آثار هنری را محقق می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم اکران فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» که با حضور جامعه هنری در سینما هویزه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: از اینکه در جمع سینماگران و اصحاب رسانه حضور دارم خورسند هستم.

وی افزود: علی‌رغم نقد‌هایی که به حوزه سینما وجود دارد، اما الحمدالله در سال‌های اخیر تلاش‌های خوبی در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس با زبان هنر صورت گرفته است. ان‌شاءالله شاهد رشد و پویایی بیشتری در این عرصه باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: نگاه ژرف و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معرفی شخصیت‌های بی‌نظیری که این حماسه بزرگ را آفریدند این است که تلاش‌های فرهنگی، هنری و ادبی صد برابر شود.

این مسئول گفت: نظر معظم له این است که این ظرفیت در متن جامعه و در این موضوع وجود دارد و دچار فقدان سوژه نیستیم و موضوعات ناب فراوان است و دست هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب خالی نیست. از طرفی هنرمندان و اهالی رسانه که توان تولید دارند کم نیستند. باید هنرمندان همچون رزمندگان از موانع عبور کنند و به خط بزنند. باید دشواری‌های صحنه را به جان خرید و وارد میدان شد.

سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به برگزاری نماز جمعه تاریخی اخیر، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر و در میانه خون و آتش و شرایط خاص سخن گفتند و با تمام وجود اعلام کردند که مقاومت پیروز است و عمر رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان منحوس و جنایتکار آن روزبه‌روز به پایان نزدیک‌تر می‌شود. باید از این خط نورانی گفت باید انعکاس داد و چه بهتر که این مهم با زبان هنر باشد. طبعا هر اندیشه‌ای که با هنر انتشار پیدا بکند اثرگذارتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: به‌عنوان سرباز و خدمتگزار حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خودم افتخار می‌کنم که در خدمت شما هستم و جامعه هنری از طریق تلاش‌هایی که در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند، فرهنگ دفاع مقدس، مکتب شهیدان و حماسه‌سازی‌های آنان را به جامعه منتتقل می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار