جمع‌آوری کمک برای مردم لبنان در بین‌الحرمین

با ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، نه تنها در حرم‌های کربلا بلکه در بین‌الحرمین و خیابان‌های اطراف نیز پایگاه‌های دریافت کمک‌ به مظلومان لبنان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۶۹۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 06October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «همانطور که آیت‌الله سیستانی اشاره کردند، همه ما در برابر مردم مظلوم لبنان تکلیف داریم، حتی اگر فقط ۱۰ هزار دینار (حدود ۴۰۰ هزار تومان) بپردازیم.» این را «احمد کمیل» زائر حرم امام حسین (علیه‌السلام) می‌گوید. 

«انور صباح الحربی» معاون امور دینی آستان قدس عباسی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای لبنانی‌ها می‌گوید که «صندوق دریافت کمک‌های نقدی در بین‌الحرمین قرار داده شده است.» پیش از این فقط در داخل حرم‌ها (بخش نذورات) کمک‌ها به مردم لبنان جمع‌آوری می‌شد.

جمع‌آوری کمک به مردم لبنان در بین‌الحرمین

البته دولت و مردم عراق پس از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، چند محموله اقلام مختلف به این کشور ارسال کرده‌اند. دولت این کشور مرز‌های خود را نیز روی لبنانی‌ها باز و پذیرش آوارگان را تسهیل کرد.

با ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، تعداد مراکز دریافت کمک‌‎های مردمی افزایش یافته و حتی در فضایی نزدیک حرم‌های کربلا، پایگاه‌هایی برای دریافت کمک‌های غیرنقدی همچون لباس، آب آشامیدنی، کنسرو و ... راه‌اندازی شده است.

جمع‌آوری کمک به مردم لبنان در بین‌الحرمین

«ابوکرار» خادم حرم حسینی با اشاره به اینکه این کمک‌ها در اختیار دولت و نیرو‌های مقاومت قرار می‌گیرد، می‌گوید که «مردم بیشتر به‌صورت نقدی کمک کنند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار