نماینده مجلس: پیام مردم در نماز جمعه نصر، ایستادگی در کنار امام امت بود

خزایی گفت: مردم بار دیگر با حضور حماسی در نماز جمعه نصر نشان دادند تا پای جان برای آرمان‌های جمهوری اسلامی و امام امت فداکاری خواهند کرد.
کد خبر: ۶۹۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶ - 07October 2024

«علی خزایی» عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌‎پرس، با اشاره به اهمیت و پیام نماز جمعه نصر با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: آن چیزی که درباره نماز جمعه تاریخی نصر باید به آن توجه کرد درایت و حکمت امام امت در این تصمیم‌گیری بسیار درخشان است. ایشان با نگاهی که به آینده دارند تصمیم دقیق و درستی گرفتند که آیندگان در تاریخ به آن افتخار خواهند کرد.

نماینده مجلس: پیام مردم در این نماز جمعه نصر، ایستادگی در کنار امام امت بود

وی ادامه داد: این تصمیم زیر سایه تهدید شوم رژیم صهیونیستی مبنی بر تعرض به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت. این نماز جمعه چند ویژگی را دارا بود اول اینکه در آستانه سالروز حماسه عملیات طوفان الاقصی قرار داشت و علاوه بر آن پس از ترور دبیر کل حزب الله و عملیات‌های مهم و افتخار آفرین وعده صادق اول و دوم بود؛ این انتقام‌ها در مقابل جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی انتقام‌های محدودی بود.

خزایی با تاکید بر شجاعت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: طبق معمول در جهان وقتی شرایط بحرانی حاکم می‌شود سیاستمدران کشورهای دیگر به پناهگاه‌ها فرار می‌کنند اما رهبر انقلاب با شجاعت و صلابت تمام به نماز جمعه می‌آیند و با اقتدار در این نماز حاضر می‌شوند که این اقدام شجاعت تاریخی رهبر انقلاب را می‌رساند.

وی ادامه داد: بنده دیدم اقشار مختلف با گرایش‌های متفاوت و از گروه‌های مختلف در نماز جمعه حضور داشته و از ابتدای صبح صحن مصلی مملو از جمعیتی بود و شور و اشتیاق موجچ می‌زد. این نماز جمعه جزء نماز جمعه‌های تاریخی انقلاب اسلامی بود که با وجود تهدیدها، حضور رهبری و شور و استقبال مردم موجب شکل‌گیری یک رویداد تاریخی شد.

این نماینده مجلس افزود: مردم بار دیگر با حضور حماسی در نماز جمعه نصر نشان دادند تا پای جان برای آرمان‌های جمهوری اسلامی و امام امت فداکاری خواهند کرد.

خزایی گفت: مردم منتظر یک فرصت بودند تا حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی و کشورهای محور مقاومت اعلام کنند.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار