استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بستر لازم برای توسعه استان در بخش خصوصی فراهم شود

«رحمانی» با بیان اینکه دستیابی به قله‌های پیشرفت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تلاش شبانه روزی مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: مدیران دولتی جهت توسعه استان باید بستر را برای بخش خصوصی فراهم کنند.
کد خبر: ۶۹۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴ - 06October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد ، «یدالله رحمانی» استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، در نشست با دستگاه‌های فرهنگی استان، با اشاره به شعار دولت چهاردهم مبنی بر «وفاق ملی»، اظهار داشت: پیشرفت و توسعه کشور مستلزم تلاش همگانی است. 
 
وی با بیان اینکه استان ظرفیت‌های غنی در حوزه طبیعی و معدنی دارد، افزود: دولت در سال‌های گذشته در زمینه توسعه استان به خوبی عمل کرده است، لذا با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص این استان لازم است بیش از پیش در جهت پیشرفت استان اقدامات موثری انجام شود. 
 
بستر لازم برای توسعه استان در بخش خصوصی فراهم شود
 
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عملکرد استان در بعضی از شاخص‌ها قابل قبول نیست به خصوص در زمینه تولید، اشتغال و سرمایه گذاری که می‌طلبد بخش خصوصی نقش خود را در این زمینه پررنگ‌تر ایفا کند. 
 
وی دستیابی به قله‌های پیشرفت در استان را تلاش شبانه روزی مدیران دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: مدیران دولتی باید بستر را برای بخش خصوصی جهت توسعه استان فراهم کنند. 
 
رحمانی اضافه کرد: هر چقدر تلاش کنیم استان توانمندی داشته باشیم، در عرصه‌های ملی و بین المللی نیز می‌توانیم نقش آفرینی زیادی کنیم. 
 
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: همه در حوزه‌های مختلف نقش آفرین هستیم و باید نقش اجتماعی خود را به درستی ایفا کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار