ارسال کمک‌های مردمی به غزه و لبنان توسط سپاه و هلال احمر گیلان

در پی تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، لبنان، یمن و فلسطین؛ سپاه قدس گیلان در همکاری مشترک با جمعیت هلال احمر استان گیلان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین نوع‌دوست گیلان کرده است.
کد خبر: ۶۹۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳ - 06October 2024

ارسال کمک‌های مردمی به غزه و لبنان توسط سپاه و هلال احمر گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «هادی سلیمی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در نشست با معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه قدس گیلان که در سالن اجتماعات تخصصی اقشار سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان گیلان در راستای کمک به مردم لبنان، غزه، یمن، جمع‌آوری کمک‌های مردمی را در حمایت از این کشور‌ها در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به استقرار ۵۶ پایگاه در استان گیلان گفت: در شهرستان‌ها با کمک و همراهی ۶۵ نیرو و ۴۹ عضو داوطلب، کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اذعان به اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست و ولایتمدار در کاروان کمک‌های مردمی به مسلمانان لبنان ارسال می‌شود، افزود: نیازمندی‌ها شامل چادر، پتو، موکت، انواع کنسروجات، موتور برق، لامپ، مواد شوینده و بهداشتی موردنیاز است.

سلیمی با تاکید بر اهدا و جمع‌آوری اقلام نو و درخور شایسته آسیب‌دیدگان اضافه کرد: کمک‌های نقدی به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی، ملت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی واریز شود.

سرهنگ احمدرضا منشوری معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست از آمادگی سپاه قدس گیلان برای کمک به مردم جنگ‌زده خبر داد و با محکومیت اقدامات نظامی اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن، اظهار کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی با همکاری سازمان هلال احمر یکی از راه‌ها برای حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه، لبنان، فلسطین و یمن است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت در رده‌های مختلف آماده همکاری با هلال احمر هستند، افزود: با افزایش حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه از عموم مردم بخصوص خیرین جهت کمک دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار