دیدار فرمانده سپاه گیلان با فرمانده انتظامی به مناسبت هفته فراجا 

فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا، با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با فرمانده انتظامی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۹۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴ - 06October 2024

دیدار فرمانده سپاه گیلان با فرمانده انتظامی به مناسبت هفته فراجا به گزارش دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، سرتیپ دوم پاسدار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس استان گیلان  و جمعی از مسئولین سپاه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار عزیزالله ملکی دیدار و گفتگو کرد.

سرتیپ دوم پاسدار دامغانی در این دیدار با گرامیداشت یاد خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای نیروی انتظامی و شهید جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله، هفته ناجا را تبریک گفت و اظهار داشت: نیروی انتظامی با جهاد بی‌وقفه امنیت پایدار ایران اسلامی را تامین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با صبوری و همراهی بیش از پیش مردم ایستادگی دارد افزود: سپاه و نیروی انتظامی با پشتوانه مردمی در برنامه‌های مختلف استان و تامین امنیت در تعامل و همکاری خواهد بود.

سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان نیز  در این دیدار با تشکر از حضور فرمانده سپاه قدس گیلان در ستاد فرماندهی استان گفت: نیروی انتظامی با بکارگیری از نیروی انسانی مومن، متعهد و کارآمد به دنبال تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و برقراری امنیت و آرامش مردم ایران است.

‌وی در راستای تعامل سپاه با نیروی انتظامی افزود: همکاری و هماهنگی سپاه در انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی پیشبرد برنامه‌های ستاد را بهمراه دارد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار