رئیس دفتر حزب الله در قم:

تبعیت از ولایت فقیه محور اصلی خطابه‌های سید حسن نصرالله بود

«معین دقیق» گفت: سیدحسن نصرالله همواره اهل مجاهد و مدافع جهاد تبیین و اکثر خطابه‌های او در خصوص تبعیت از ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۶۹۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷ - 06October 2024

تبعیت از ولایت فقیه محور اصلی خطابه‌های سید حسن نصرالله بودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «معین دقیق» رئیس دفتر حزب الله در قم شامگاه یکشنبه در اجتماع «لبیک یا خامنه‌ای» که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا بین محور مقاومت، لبنان و جمهوری اسلامی خدشه ایجاد کند ولی آنها نمی‌دانند که همه پیرو ولایت امیرالمومنین (ع) هستیم.

شیخ دقیق ادامه داد: همه تحت ولایت امیرالمومنین (ع) هستیم و امکان ندارد که بین ما فاصله ایجاد شود، بنابراین وحدت باید بیش از پیش بین ملت‌های مسلمان ایجاد شود.

رئیس دفتر حزب الله در قم تصریح کرد: مردم لبنان و جبهه مقاومت گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و همه از ولایت فقیه تبعیت می‌کنند، همانطور که سیدحسن نصرالله محو ولایت و ولایت فقیه بود.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی که توسط رذیل‌ترین انسان‌ها ایجاد شد، با محاسبات دقیق ولایت فقیه به زودی نابود خواهد شد.

شیخ دقیق اذعان کرد: کل امکانات رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی در مقابل اراده الهی و اسلام بی اثر هستند.

رئیس دفتر حزب الله در قم گفت: وعده صادق ۲ و مقاومت جبهه مقاومت رعشه و وحشت به دل رژیم صهیونیستی و موالی آن انداخته است.

وی یادآور شد: حزب الله امت قرآن و محمدی است و امتی است که شکست نمی‌خورد، چراکه آنها مقاوم‌ترین هستند و هیهات منه الذله بر آنان جاری است.

شیخ دقیق گفت: سیدحسن نصرالله همواره اهل مجاهد و مدافع جهاد تبیین و اکثر خطابه‌های او در خصوص تبعیت از ولایت فقیه و ولایت بود؛ او همیشه در صف اول میدان و جهاد تبیین حضور داشت و بصیرت در او موج می‌زد.

وی خاطرنشان کرد: به گفته سید حسن نصرالله پای ولایت فقیه خواهیم بود و این امت و این مسیر ادامه خواهد داشت و حزب الله عزتمند‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار