نماینده ولی فقیه در مازندران:

دانشجویان سازندگان آینده و هر کدام یک «سیدحسن نصرالله» هستند

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سازندگان آینده و هر کدام برای اسرائیل یک سیدحسن نصرالله هستند که میدانشان کلاس است و باید سربازان امام زمان (عج) را تربیت کنند.
کد خبر: ۶۹۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳ - 06October 2024

دانشجویان سازندگان آینده و هر کدام یک «سیدحسن نصرالله» هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان، اظهار داشت: جبهه مقاومت خطرگردان ما هستند اگر سردار سلیمانی‌ها و حسن نصرالله‌ها نمی‌رفتند جلوی سیل قساوت را نمی‌گرفتند اینجا مثل سوریه و عراق می‌شدند.

وی افزود: هزار و ۷۰۰ جوان در یک مرکز آموزشی را کشتند، چطور دلشان آمد، از کشتن خسته نمی‌شوند؟ با سنی‌ها و مسلمانان چه‌کار کردند؟ خطرگردان ما جبهه مقاومت است، سید حسن نصرالله ۳۲ سال رویاروی اسرائیل بود که برای خودش اقتدار است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰سال این مرد و امثال او لذتشان ترک زندگی مادی و عشقشان شهادت و دفع خطر از انسان‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه دو روز گذشته، گفت: هر کسی به اسرائیل ضربه بزند به بشریت و انسان خدمت کرده است.

نماینده خبرگان رهبری اذعان داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور و شما سازندگان آینده و هر کدامتان برای اسرائیل یک سیدحسن نصرالله هستید، مهره‌هایی که آنان جمع کردند زیاد، اما یاران امام زمان (عج) مثل شما هم فراوان هستند، شما باید دانش‌آموزان خودتان را سرباز انقلاب اسلامی و سرباز امام زمان (عج) تربیت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار