فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه:

جامعه مهندسان نقش مهم و اثرگذاری در طراحی عملیات‌های مختلف داشته‌اند

سرهنگ «غلام‌علی یاربیگی» گفت: استان کرمانشاه ۱۶ شهید مهندس دارد که در دوران دفاع مقدس در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیده‌اند و جامعه مهندسان نقش مهم و اثرگذاری در طراحی عملیات‌های مختلف داشته‌اند.
کد خبر: ۶۹۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ - 07October 2024

جامعه مهندسان نقش مهم و اثرگذاری در طراحی عملیات‌های مختلف داشته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «غلام‌علی یاربیگی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه امروز در یادواره شهدای مهندس استان اظهار داشت: استان کرمانشاه ۱۶ شهید مهندس دارد که در دوران دفاع مقدس در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیده‌اند و جامعه مهندسان نقش مهم و اثرگذاری در طراحی عملیات‌های مختلف داشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست و امنیت امروز را مدیون ایثار فداکاری رزمندگان و خانواده معظم شهدا هستیم که با صبر و استقامت خود حماسه آفریدند.

یاربیگی تصریح کرد: استان کرمانشاه روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه میزبان کنگره ملی سرداران، امیران و ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه است که این رویداد مهم فرهنگی با محوریت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار می‌شود و برپایی این یادواره‌ها مقدمه‌ای برای برگزاری اجلاسیه کنگره شهدا است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید از آن به بهترین وجه ممکن بهره‌برداری کرد و با توجه به جنگ همه‌جانبه دشمن نیازمند توسل به شهدا هستیم زیرا جایگاه شهدا نزد خداوند متعال ویژه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی هیچگاه به دنبال تهاجم به کشوری نبوده اما همواره از مرزهای خود در برابر دشمنان دفاع کرده و زیر بار ظلم نمی‌رود.

یاربیگی عنوان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری عملیات وعده صادق مطابق قوانین بین‌المللی و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی انجام گرفت و جمهوری اسلامی ایران دفاع را حق قانونی خود می‌داند و این عملیات هیمنه پوشالی این رژیم را در هم شکست.

وی خاطرنشان کرد: امروز چشم همه مستضعفان عالم به نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما برای کمک به مظلومان عالم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار