امام جمعه شوشتر:

دشمن از دينداری نیروهای مسلح ما بيشتر از توان نظامی‌شان می‌ترسد

حجت‌الاسلام حبیب‌پور گفت: يكی از مزايای نيروهای مسلح در كشور ما نسبت به ساير كشورها اين است كه در كشور ما نيروهای مسلح تحت فرمان ولايت فقيه هستند.
کد خبر: ۶۹۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸ - 07October 2024

دشمن از دينداری نیروهای مسلح ما بيشتر از توان نظامی‌شان می‌ترسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا حبیب‌پور» امام جمعه شوشتر به همراه فرماندار، فرمانده انتظامی شوشتر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهر و جمعی از مسئولین با حضور در دفتر فرماندهی تیپ ۴۵ نیرو مخصوص شوشتر بر اتحاد و همدلی نیروهای مسلح تاکید کردند.

سرهنگ پیاده ستاد «محمد ابراهیمی» فرمانده تیپ 45 نیرو مخصوص شوشتر در این دیدار ضمن خیرمقدم و گزارشی از فعالیت‌های این نیرو اظهار داشت: خوشبختانه ارتش جمهوري اسلامي ايران در دوران دفاع مقدس توانست نقش مهمي ايفا كند و امروز نيز در تثبيت امنيت كشور نقش‌آفريني مي‌كند. 

وی افزود: ارتش در بخش‌های نظامی زمينی، دريايی و هوايی فعاليت‌های مفيدی در كشور ارائه مي‌كند و با آموزش‌هايی كه برگرفته از آيين‌نامه‌های داخلی و تخصصی است به يكي از موفق‌ترين ارتش‌ها در دنيا تبديل شده است.

حجت‌الاسلام حبیب‌پور نيز در اين ديدار ضمن تبریک عملیات موفق وعده صادق گفت: يكی از مزايای نيروهای مسلح در كشور ما نسبت به ساير كشورها اين است كه در كشور ما نيروهای مسلح تحت فرمان ولايت فقيه هستند.

امام‌جمعه شوشتر افزود: پيشرفت‌های نيروی زمينی ارتش در زمينه‌های مختلف برای كشور ما مايه افتخار است و مطمئن باشيد دشمن از دينداری شما بيشتر از توان نظامی شما می‌هراسند.

در پایان این دیدار فرمانده تیپ ۴۵ نیرو مخصوص شوشتر از طرف خود و هئیت رئیسه تیپ، سازمان‌های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و بازرسی از حضور مهمانان  کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار