معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی:

نقش مهم طلاب در تبیین شخصیت پرچمدار مقاومت

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: طلاب مسئولیت بزرگتری نسبت به بقیه برعهده دارند زیرا باید این افقی را که رهبر انقلاب از شخصیت شهید سید حسن نصرالله ترسیم فرمودند به درستی تبیین و ارائه کنند.
کد خبر: ۶۹۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵ - 07October 2024

نقش مهم طلاب در تبیین شخصیت پرچمدار مقاومتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان‌ رضوی در مراســم بزرگــداشت پرچمـدار مقــاومـت «سید حسن نصر الله» که صبح امروز (دوشنبه)  در ساختمان جامعه المصطفی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما طلاب مسئولیت بزرگتری نسبت به بقیه برعهده داریم و این افقی را که رهبر انقلاب از شخصیت شهید سید حسن نصرالله ترسیم فرمودند باید درست تبیین و ارائه کنیم و لازمه شناخت پرچمدار جبهه مقاومت، بررسی و تحلیل و شناخت گذشته و امروز حزب الله است.

وی با اشاره به ساختار حزب الله افزود: در ساختار سیاسی حزب الله شیعه کمترین نقش را دارد. جنگ‌های داخلی هم موجب تضعیف و تحقیر شیعه شد بود و بنای دشمن بر این بود که اسمی از شیعه در آن منطقه برده نشود، اما باید توجه کرد شهید سید حسن نصرالله با مبارزه با اسرائیل شیعه را از چه جایگاهی به کجا رساند به گونه‌ای که جریان طوفان الاقصی همه محاسبات رژیم صهیونیستی را بهم ریخت و فلسطینی هادر تل‌آویو راه رفتند و اسیرگرفتند و این؛ قدرت کنونی مقاومت است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: دستاورد جنگ با فلسطین این است که امروز نه در ایران بلکه دانشگاه‌های آمریکا و انگلیس فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و مسئله فلسطین به مسئله انسانی و اسلامی تبدیل و سید حسن نصرالله حامی و افتخار همه مظلومان و آزادیخواهان شده است.

وی افزود: اگر چه امروز در میدان نبرد؛ اسرائیل هیچ روزنه‌ای برای پیروزی ندارد، اما در تحلیل جریان حزب الله باید گفت در بین جوامع در جهاد تبیین به درستی عمل نمی‌شود و مسئولیتی که به عهده ما در ایجاد طرحی نو در حوزه جهاد تبیین است ایفا نشده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار