معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی:

تشییع پیکر شهید نیلفروشان؛ فرصتی برای ادای دین به جبهه مقاومت است

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: مراسم تشییع پیکر سردار شهید نیل‌فروشان، یکی از آن فرصت‌هایی است که باید نسبت بدان در عرصه پیروزی‌های جبهه مقاومت ادای دین کرد تا در محضر ائمه اطهار (ع)، شهدا، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی سربلند باشیم.
کد خبر: ۶۹۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱ - 15October 2024

تشییع پیکر شهید نیلفروشان؛ فرصتی برای ادای دین به جبهه مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان خراسان رضوی به ریاست حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا امروز (سه‌شنبه) در سالن شهید باهنر مشهد برگزار شد.

در این جلسه؛ حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) و شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سرلشکر عباس نیلفروشان مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران در لبنان؛ اظهار داشت: فرصت مغتنمی فراهم شده است که مراسم وداع و تشییع سردار شهید نیلفروشان در شهر مشهد برگزار شود؛ بر همین اساس، حق چنین فرصتی باید با حضور پرشور مردم به درستی ادا شود.

وی افزود: مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوع در مراسم‌ تشییع پیکر شهید نیلفروشان حضور باشکوه مردم است که بایستی نسبت به این مهم دغدغه‌مند بود و خود را از این موضوع جدا ندانست.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت: در این راستا؛ باید با  اقدامات ابتکاری نسبت به سازماندهی جمعیت عظیم برنامه‌ریزی کرد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد تأکید کرد: با توجه به اهمیت تبلیغات محیطی، رسانه‌ای و فضای مجازی، این مهم در تشییع شهید نیلفروشان باید مورد توجه قرار گیرد چراکه مراسم بدرقه هر شهید باید با مراسم دیگر و مشابه آن متفاوت باشد و پیام و حس جدیدی را به جامعه منتقل کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: حقیقتاً دکترین مترقی امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت پیشگامان عرصه جهاد و مقاومت باعث شده است که در میدان، دست برتر با جبهه مقاومت باشد. این مهم را ما امروز از اجرای عملیات‌های طوفان‌الاقصی تا وعده صادق ۲ شاهدیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی افزود: با جنایاتی که امروز اسرائیل به آن مرتکب می‌شود، نباید شک کرد که این رژیم، مسیر نابودی و سرنگونی خود را دنبال می‌کند.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای و مجازی در عرصه تبلیغات مرتبط با جبهه مقاومت گفت: اگر رسالت خود را به هنگام و به موقع انجام ندهیم؛ دستاوردهای میدان نبرد تضییع می‌شود، بر همین اساس؛ مراسم تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان، یکی از آن فرصت‌هایی است که باید نسبت بدان در عرصه پیروزی‌های جبهه مقاومت ادای دین کرد و فتوحات و پیروزی‌های درخشانی که در دوره‌های مختلف بخصوص در یکسال اخیر ثبت شده است را تکمیل کنیم تا در محضر ائمه اطهار (ع)، شهدا، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی سربلند باشیم.

در این نشست؛ همچنین سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) به ارائه گزارشی از برگزاری آئین بدرقه و وداع با پیکر سرلشکر شهید نیلفروشان در مشهد پرداخت و در ادامه، اعضای حاضر در جلسه نیز نقطه نظرات خود را در خصوص برگزاری با شکوه این مراسم، بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها