صفی‌الدین: حزب‌الله بعد از شهید نصرالله در مقابله با دشمنان ثابت قدم خواهد بود

نماینده حزب‌الله در تهران گفت: شهدای مقاومت در لبنان به خوبی و با شایستگی نشان دادند که پیروز، عزیز و مقتدر شدند و در نهایت به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۶۹۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷ - 07October 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، عبدالله صفی الدین نماینده حزب‌الله در تهران در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که عصر امروز (دوشنبه) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ معاصر ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدی شد. این مرحله به نام انقلاب اسلامی ثبت شده است.

حزب‌الله بعد از سید حسن نصرالله هم در مقابل با دشمنان ثابت قدم خواهد بود

صفی‌الدین افزود: اعتقاد دارم که پیروزی و شهادت می‌توانند با یکدیگر ادغام شوند؛ یعنی اینکه هم می‌شود به شهادت رسید و هم به پیروزی دست پیدا کرد.

نماینده حزب‌الله در تهران ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شاهد هستیم که شهدای بسیاری تقدیم شده، ولی به پیروزی‌های فراوانی هم دست پیدا کردیم. در این زمینه نمونه‌های بسیاری هم داریم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مقاومت در لبنان به خوبی و با شایستگی نشان دادند که پیروز شدند، عزیز شدند، مقتدر شدند و در نهایت به شهادت رسیدند.

صفی‌الدین اضافه کرد: شهید سید حسن نصرالله در ۴۰ سال گذشته، یک سبک خاصی را در مدیریت خود ایجاد کرد و ویژگی‌های بارزی را به سازمان حزب الله انتقال داد.

نماینده حزب الله در تهران عنوان کرد: حزب‌الله لبنان زمان شهید سید حسن نصرالله همان حزب‌الله زمان شهید موسوی بود. حزب‌الله بعد از سید حسن نصرالله هم در مقابل با دشمنان و در میدان مبارزه ثابت قدم است.

وی تصریح کرد: حزب‌الله لبنان بعد از شهادت شهید موسوی دبیرکل اول خود و در زمان شهید سید حسن نصرالله مستحکم‌تر و مقتدرتر شد و مطمئن باشید که این درخت تنومند و ستون‌های قدرت حزب‌الله بعد از سید حسن نصرالله هم مستحکم‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار