کلنگ‌زنی پروژه ۶۰ واحدی مسکن سازمانی پلیس در گیلان

آیین کلنگ‌زنی پروژه ۶۰ واحدی مسکن سازمانی پلیس گیلان به مناسبت هفته انتظامی با حضور سردار حسین حسن‌پور و مسئولان انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹ - 07October 2024

کلنگ‌زنی پروژه ۶۰ واحدی مسکن سازمانی پلیس در گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «حسین حسن‌پور» جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۶۰ واحدی مسکن سازمانی پلیس گیلان با اشاره پیشرفت مطلوب پروژه‌های منازل سازمانی و مسکن ملکی کارکنان پلیس استان اظهار داشت: آیین کلنگ‌زنی ۲۰ واحد منازل سازمانی شهر رشت و به صورت همزمان آیین کلنگ‌زنی ۲۰ واحد منازل سازمانی بندرانزلی و پروژه ۲۰ واحدی منازل سازمانی به همراه کلانتری ۱۱ و پلیس‌های تخصصی در شهرستان سیاهکل به متراژ تقریبی ۹ هزار متر مربع برگزار می‌شود.

وی افزود: رسیدگی به دغدغه‌های معیشتی کارکنان از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به عنوان یک اصل در برنامه‌ریزی‌های مسئولان ارشد فراجا و در رأس آن مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان در پایان با توجه به اینکه به اتمام رساندن هرچه سریعتر پروژه‌های در دست احداث نیازمند تامین مالی و برنامه‌ریزی است از تمامی کارکنان واجد شرایط خواست معوقات خود را در موعد پیش‌بینی شده پرداخت کنند تا تاخیری زمان در نظر گرفته شده برای واحد‌های سازمانی و مسکن ملی کارکنان پلیس ایجاد نشود.
 
انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها