تولیت آستان قدس رضوی: روحیه مردمی و صلابت فراجا موجب دلگرمی جامعه است

حجت‌الاسلام مروی گفت: مردم ایران قدردان تلاش‎ها و زحمات شبانه‌روزی تمامی کارکنان فرماندهی پرافتخار انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند
کد خبر: ۶۹۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲ - 08October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی خراسان رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد؛ ضمن گرامیداشت هفته انتظامی و خداقوت به فرماندهان، مدیران، کارکنان و مأموران سختکوش این سازمان ولایی، اظهار داشت: سازمان انتظامی حافظ امنیت و آسایش مردم و یکی از مظاهر صلابت، قدرت و اقتدار ایران اسلامی است و به نوبه خود از فداکاری، ایثار و ازجان‌گذشتگی شما که امنیت کشور مرهون تلاش شبانه روزی‌تان است، قدردانی می‌کنم.

تولیت آستان قدس رضوی: روحیه مردمی و صلابت فراجا موجب دلگرمی جامعه است

وی با بازخوانی کارنامه درخشان این نیروی پرتلاش و فداکار، تصریح کرد: ایران اسلامی با دشمنان خبیثی روبه‌رو هست که با توطئه‌های گوناگون همواره درصدد ناامن‌سازی کشور هستند، اما با ایثارگری‌های فرزندان ملت در فراجا برای حفظ نظم، امنیت و آرامش عمومی، ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه روحیه مردمی و صلابت نظامی نیرو‌های انتظامی موجب دلگرمی عمومی جامعه است؛ به برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امنیت کامل اشاره کرد و افزود: طبق آمار در مراسم دهه آخر صفر امسال بیش از ۵ میلیون زائر به مشهد مقدس مشرف شدند و مراسم‌های سوگواری ایام شهادت امام رضا (ع) در امنیت کامل و نظم برگزار شد که این مهم نتیجه تدابیر، تمهیدات و تلاش‎های مجاهدانه و هوشیارانه کارکنان انتظامی و هم‌افزایی و همکاری سایر نیرو‌های امنیتی و نظامی است.

حجت‌الاسلام مروی ایجاد ناامنی را یکی از برنامه‌های دشمن برای تضعیف کشور خواند و گفت: امنیت و آسایش از مقوله‌های بسیار مهم و حیاتی در زندگی فردی و اجتماعی انسان است که اگر به هر دلیلی مخدوش شود، زندگی در کام انسان‌ها تلخ می‌شود؛ شاید بتوان شرایط سخت معیشتی را تحمل کرد، اما تحمل ناامنی ناممکن است؛ امنیت امروز جامعه مرهون مجاهدت‌های کارکنان انتظامی بوده و این خود نشان‌دهنده اهمیت کار این نیروی خدوم است.

وی با بیان اینکه مردم از رهگذر حضور فراجا در جامعه احساس امنیت می‌کنند، بیان داشت: فراجا در اقصی نقاط ایران اسلامی و نقاط مرزی حضور دارد و چشم آن‌هایی که به امنیت ایران عزیز و جان و مال و ناموس مردم طمع دارند را کور می‌‏کند؛ این خدمات در نزد پروردگار متعال ثواب و اجر فراوان دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه فرماندهی انتظامی به خوبی از عهده مأموریت‌های خطیر خود برآمده است، متذکر شد: مردم ایران قدردان تلاش‎ها و زحمات شبانه‌روزی تمامی کارکنان فرماندهی پرافتخار انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند؛ خدمات کارکنان انتظامی نزد پروردگار متعال محفوظ است و ان‌شاءالله در دنیا و آخرت پاداش آن‎ها را دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مروی خاطرنشان کرد: کار فراجا بسیار مهم است و عدم حضور کارکنان فراجا، اهمیت کار آن‌ها را آشکار خواهد کرد، آنگاه است که بی‌نظمی و ناامنی بیداد خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت را گرامیداشت و از تلاش‌های همکاران خود در راه تأمین امنیت مردم قدردانی کرد.

وی ابراز داشت: فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی مفتخر به خادمی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام است؛ ما پیمان می‌بندیم از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایت و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی کوتاهی نکنیم و راه شهیدان والامقام را تا آخر ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار