شهردار همدان:

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان ایجاد نشاط اجتماعی را به دنبال دارد

«حسینی» گفت: یکی از خلاهای شناسایی شده در استان همدان جای خالی برگزاری رویدادهایی همچون جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است که گام موثری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در استان خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶ - 08October 2024

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان ایجاد نشاط اجتماعی را به دنبال داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  «سیدمسعود حسینی» شهردار همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، برگزار شد اظهار داشت: تئاتر یکی از پایه‌های هنر است و امیدواریم همواره شاهد اجراهای مختلف این هنر در استان باشیم و خروجی این برنامه برای کودکان همدان و کشور خیر و برکت به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه خواستگاه این جشنواره در گذشته همدان بوده است و ما از بازگشت آن به خانه اصلی خود خرسندیم، افزود: در این دوره همدان میزبان بیست و یکمین دوره‌ی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است منتها این سری شهرداری هم در برگزاری رویداد حضوری موثر خواهد داشت.

دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به ملقب بودن همدان به شهر دوستدار کودک، گفت: یکی از خلاهای شناسایی شده در استان همدان جای خالی برگزاری رویدادهایی است که گام موثری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در استان خواهد بود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های استان در برگزاری چنین رویدادهایی متذکر شد:ما به دنبال این هستیم تا رویدادهای مختلف در استان ما برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار