فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

هر غلطی از دشمن سر بزند باز پشیمان خواهیم کرد

سردار «رفیعی آتانی» گفت: دشمن را پشیمان می‌کنیم و هر غلطی از او سر بزند بازهم او را پشیمان خواهیم کرد. 
کد خبر: ۶۹۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ - 08October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس، هفته وقف و هفته نیروی انتظامی، اولین دوره مسابقات فوتبال چمنی «جام وقف و ایثار» برگزار شد.

هر غلطی از دشمن سر بزند باز پشیمان خواهیم کرد

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: امروز این صحنه نبرد است. ما در این میدان حقیقی اجازه نمی‌دهیم حزب الله لبنان و لبنان ببازد. 

وی با اشاره به بازی‌های جام جهانی سال ۱۹۹۸ و بازی مشهور ایران و آمریکا و برافراشتن پرچم ایران و برزیل در خیابان‌های لبنان گفت: این رابطه عاطفی میان ایران و لبنان بسیار عمیق است. رهبر معظم انقلاب در اجتماع بزرگ نماز جمعه نصر، ارتباط عالمان دینی در گذشته که منشأ خیر و برکات بودند، بیان فرمودند؛ ما ملت مهربانی هستیم و از لحاظ عاطفی به مردم لبنان نزدیک هستیم.
 
سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به نقش ورزش در سلامت جسم و جان اظهار کرد: ورزش به ویژه ورزش فوتبال، دو فن را به رخ می‌کشد. حرکت هر یک از قسمت‌های بدن یک ورزشکار، امتداد حرکت قسمت دیگر بدن است و لذا شما ورزشکاران هیچ وقت به صورت انفرادی، تمام کننده بازی نیستید. یک ورزشکار هر چقدر هم بازیکن پرتکنیکی باشد تمام کننده نتیجه بازی نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله فرجه الشریف استان قزوین عنوان کرد: یک نفر به عنوان مربی، خارج از این میدان بازی ایستاده و به مجموعه این تکنیک‌های ورزشکاران هدف می‌دهد. هجمه توانمندی‌ها و تکنیک‌های ورزشکاران را برای رساندن توپ به دروازه که هدف بازی است، مدیریت می‌کند. 

وی افزود: بی شک این تلاش برای برتری و پیروزی در مقابل یک رقیب صورت می‌گیرد و شما پرانرژی در وسط میدان تلاش می‌کنید و یک نفر بیرون زمین به شما خط می‌دهد و از پیش شیوه بازی از طریق مربی برای شما بیان شده و این نکته را برای شما بیان کرده که همه انرژی خود را صرف دقایق اول بازی نکنید بلکه بخشی از انرژی خود را حفظ کنید تا پایان بازی با انرژی بیشتری رقابت کنید چرا که کسی که در پایان بازی انرژی ندارد، قطعا می‌بازد.

فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله فرجه الشریف استان قزوین یادآور شد: ذخیره شدن انرژی شما برای برداشتن گام آخر و تقویت مقاومت در میدان بازی دو موضوع مهمی است که شکل گرفته و این نیازمند یک ذهن منظم است تا بتوانید با این کمک این دو موضوع، بازی خوبی انجام دهید. 

وی اضافه کرد: همه این موارد امروز در میدان جنگ نیز وجود دارد. تا پیش از شلیک موشک‌ها در وعده صادق، این نگاه وجود داشت که چرا هیچ پاسخی در مقابل جنایات اسرائیل غاصب نمی‌دهیم. اما باید به این نکته توجه می‌شد که انرژی متراکم حاجی زاده وجود داشت، همه تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها آماده بود، میدان نبرد ما با میدان نبرد دشمن هم وجود داشت، اما باید با یک خلاقیت و ابتکار خاصی این مقاومت و تصویر ذهنی خودمان را با توجه به دارایی خودمان تمام می‌کردیم. 

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: این اتفاق بزرگ با یک طرح ریزی دقیق و هوشمندانه انجام پذیرفت. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، تعجیل نکردیم و نخواهیم کرد. دشمن را پشیمان می‌کنیم و هر غلطی از او سر بزند بازهم او را پشیمان خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار