مسئول بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اجرای ۵ جشنواره ویژه هنری در استان

سرهنگ «جمشیدی» از اجرای پنج جشنواره ویژه هنری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵ - 08October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «عیسی جمشیدی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در راستای برنامه‌های ابلاغی سال جاری برگزاری پنج جشنواره شامل تئاتر، هنر‌های تجسمی، موسیقی، فیلم و عکس در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.
 
وی افزود: پوستر فراخوان سه جشنواره تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و این جشنواره‌ها بزودی برگزار می‌شوند.
 
اجرای ۵ جشنواره ویژه هنری در استان
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سه ماهه چهارم امسال هم استارت دو جشنواره فیلم کوتاه بسیج و جشنواره عکس بر اساس شیوه نامه ابلاغی زده خواهد شد.
 
وی گفت: هنرمندان عزیز می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره‌ها و سازمان بسیج هنرمندان استان و یا از طریق شماره تماسی که در پوستر فراخوان جشنواره‌ها قید شده است کسب اطلاع کنند.
 
جمشیدی ابراز داشت: تمام تلاش مجموعه بسیج هنرمندان استان بر اجرای تمام مراحل این جشنواره‌ها تا معرفی استعداد‌های برتر هنری به جشنواره‌های ملی تا پایان آبان ۱۴۰۳ است.
 
وی خاطرنشان کرد: زمان، مکان و آیین اختتامیه جشنواره‌ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که در عرصه‌های مختلف هنری در این استان وجود دارد انتظار می‌رود که استقبال چشمگیری از سوی هنرمندان از این پنج جشنواره صورت بگیرد.
 
وی اضافه کرد: امید است بتوانیم با برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری ضمن شناسایی استعداد‌های برتر و معرفی هنرمندان عزیز هم استانی به مراحل کشوری زمینه دیده شدن این عزیزان را فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار