سرکرده داعش در صلاح الدین عراق کشته شد

فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که ابوعمر القرشی سرکرده گروه تروریستی داعش در منطقه العیث استان صلاح الدین عراق که خود را والی آنجا می‌خواند، به هلاکت رسید.
کد خبر: ۶۹۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ - 08October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزارس رسمی عراق، فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله هوایی به منطقه العیث در واحد عملیاتی صلاح الدین که یک مخفیگاه تروریستی هدف قرار گرفت، گردانی از نیرو‌های فرماندهی عملیات صلاح الدین و گردان شناسایی و نیرو‌های اطلاعات نظامی فرماندهی با نظارت فرمانده عملیات برای بازرسی و بررسی حمله، عازم محل مورد هدف شدند و به جسد پاره پاره ۴ تروریست داعشی از جمله «ابوعمر القریشی» که والی صلاح الدین نامیده می‌شد، دست یافتند.

سرکرده داعش در صلاح الدین عراق کشته شد

در این بیانیه آمده است در عملیات انجام شده، ۳ کمربند انفجاری، چند سلاح مختلف، دوربین‌های دید در شب، چندین نارنجک، ۸ دستگاه تلفن همراه، ابزار‌های لجستیک و اداری عناصر تروریستی که در این عملیات کشته شدند، کشف و ضبط شده است.

در این بیانیه آمده است این نیرو‌ها در نزدیکی مخفیگاه مورد هدف، به مخفیگاه دیگری دست یافتند و آن را به طور کامل منهدم کردند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق در ادامه بر اجرای ماموریت‌های امنیتی برای تحقق اهداف خود در انتقام از عناصر باقی مانده تروریست‌های شکست خورده داعش تاکید کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار