دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید فارس با ۷۰۰ ایثارگر استان

سردار «بیانی» از ابتدای امسال تاکنون با حدود ۷۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس در قالب دیدارهای عمومی و برگزاری میز خدمت‌های بنیاد استان دیدار و ملاقات داشته است.
کد خبر: ۶۹۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴ - 08October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون در ۲۸ جلسه دیدارهای عمومی هفتگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و همچنین میزخدمت‌‌دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید فارس با ۷۰۰ ایثارگر استانهای بنیاد استان در مساجد و دستگاه‌های اجرایی استان با حدود ۷۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس دیدار چهره به چهره داشته است.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، هدف از این دیدارها، تکریم و بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بررسی مشکلات و مسائل آن بزرگواران و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که تلاش می‌کنیم با برگزاری میزهای خدمت در مساجد شهر شیراز و همچنین ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم قدم کوچکی در راستای تسهیل در ارائه خدمات رسانی و پیگیری مسائل ایثارگران عزیز برداریم.

وی افزود: در این راستا امسال برای نخستین بار در کشور تاکنون دو میز خدمت با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس و هشت میز خدمت با حضور حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری فارس و مسئولان دستگاه قضایی استان در جهت پیگیری مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران فارس در بنیاد استان برگزار شده است.

گفتنی است به منظور تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر، ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس چهارشنبه ۱۸ مهر با حضور در سامد استانداری، پاسخگوی سوالات ایثارگران خواهد بود.

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان فارس جهت ارتباط تلفنی با مدیرکل بنیاد استان و پیگیری مسائل خود می توانند در روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح با  سامانه تلفنی ۱۱۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار