نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیرو‌های انقلابی باید در کمیته امداد حرف اول را بزنند

«محمدی لائینی» گفت: کمیته امداد صدقه جاریه و یادگار امام، تحت پوشش ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اینجا باید نیرو‌های انقلابی حرف اول را بزنند.
کد خبر: ۶۹۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷ - 08October 2024

نیرو‌های انقلابی باید در کمیته امداد حرف اول را بزنندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امشب در دیدار «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن تبریک انجام عملیات وعده صادق۲ و گرامی‌داشت یاد و نام شهدای ناجا به ویژه شهید پوریا عبادی، اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم ما را روز قیامت به‌عنوان نوکرالفقرا قبول کند، چون فقرا بدون حساب به بهشت می‌روند، خدام و نوکران را فراموش نمی‌کنند.

وی افزود: آمار ارائه شده بسیار خوشحال‌کننده است، جامعه متمکنین و خیرین و مردم ما به کمیته امداد این اعتماد را دارند این جای تبریک دارد و سرمایه اجتماعی بسیار خوبی است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه باید به سمت پایان کار کمیته امداد برویم، گفت: در برخی از استان‌ها شاهد برپایی جشن پایان بی‌سوادی هستیم، گرچه کسانی که در نهضت سوادآموزی با حداقل دریافتی‌ها تلاش کردند فراموش نشوند و جذب آموزش و پرورش شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: انتظار ما این است که کمیته امداد هم در حوزه فقرزدایی و محرومیت‌زدایی به خودکفایی و توانمندی تحت پوششی‌های خود برسد، جشن پایان فقر و محرومیت برپا کند که نقطه آرمانی ماست.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر چه طبیعت کم و بیش تولید فقر می‌کند برای آنها باید حمایت‌های دیگری همچون حمایت‌های تامین اجتماعی در نظر بگیرند تا تامین شوند.

این مسئول تاکید کرد: در رابطه با بخش اداری کمیته امداد دو انتظار دارم؛ اول اینکه جریان انقلابی در کمیته امداد پررنگ باشد متاسفانه در برخی از ادارات شاهد کمرنگ بودن این جریان و در حاشیه بودن آن هستیم در حالی‌که کمیته امداد صدقه جاریه و یادگار امام، تحت پوشش ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اینجا باید نیرو‌های انقلابی حرف اول را بزنند اگر کسی جور دیگری رفتار کند جایش اینجا نیست و باید در حاشیه باشد.

وی در پایان یادآور شد: دوم اینکه این تعلل‌های اداری، دیوان‌سالاری، امروز و فردا کردن، این ماه و آن ماه کردن برای یک کار جزیی در نظام اداری کمیته امداد نباید باشد، چیزی می‌خواهیم بدهیم راحت بدهیم نفس طرف را نگیریم که فکر نکنم اینها انتظارات نادرستی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار