همزمان با هفته ملی کودک صورت گرفت؛

ارسال ۱۶ عنوان کتاب به مراکز کانون سراسر کشور

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با هفته ملی کودک ۱۶ عنوان کتاب با شمارگان ۴۰هزار نسخه به مراکز فرهنگی هنری خود در سراسر کشور ارسال کرد.
کد خبر: ۶۹۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ - 09October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با هفته ملی کودک ۱۶ عنوان کتاب با شمارگان ۴۰هزار نسخه به مراکز فرهنگی هنری خود در سراسر کشور ارسال کرد. 

ارسال ۱۶ عنوان کتاب به مراکز کانون سراسر کشور

«قصه‌ی خوبان» نوشته مجید ملامحمدی، «فواره گنجشک‌ها» نوشته محمود پوروهاب و «روز حسین (گفتنی‌های عاشورا برای تو)» نوشته غلامرضا حیدری‌ابهری هر سه از انتشارات جمکران، «تن تن و سندباد (رمان نوجوان)» نوشته محمد میرکیانی از انتشارات قدیانی، «خودت پژوهش کن» نوشته خاطره بهی و «پهپادها؛ پرندگان هدایت‌پذیر» به نویسندگی مارتین جی دوئرتی و ترجمه حسین طلایی هر دو از انتشارات طلایی، «تنبل نباش! (کتابی درباره‌ی مقابله با تنبلی) به نویسندگی سو گریوز و ترجمه مریم رونق و «شریک باش! (کتابی درباره‌ی مشارکت)» نوشته سو گریوز و ترجمه آزاده دهقانی هر دو از انتشارات شورا، عنوان‌ کتاب‌هایی هستند که به بیش از هزار مرکز فرهنگی هنری کانون ارسال شده است.

همچنین کتاب «هوش مصنوعی برای دانش‌آموزان» و «هوش مصنوعی برای معلمان مدرسه» هر دو نوشته رزلاکین، کارین جورج و ماتلو چوکوروا و ترجمه حمیدرضا کفاش از انتشارات عابد، «به صحرا شدم عشق باریده بود» نوشته غلامعلی حدادعادل، «پیامبر و ابر»، «پیامبر و ماه»، «پیامبر و زمین» و «پیامبر و موریانه» نوشته مهناز فتاحی و هر پنج عنوان از دفتر نشر فرهنگ اسلامی و «قصه کربلا» نوشته مهدی قزلی از انتشارات شهید کاظمی دیگر کتاب‌های ارسال شده به مراکز کانون در سراسر کشور است.

این کتاب‌های علمی و مذهبی از سوی دبیرخانه کمیته بررسی کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب و سپس از دیگر ناشران خریداری و به ۱هزار و ۳۹ مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور ارسال شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» در سراسر کشور برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار