نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی:

نیروی انسانی مهمترین سرمایه کشور

آیت‌الله عبادی گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه کشور است که خدمت به آنها تقویت نظام را در پی دارد.
کد خبر: ۶۹۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ - 09October 2024

نیروی انسانی مهمترین سرمایه کشور به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار مدیران و کارکنان چند دستگاه اجرایی استان اظهار‌داشت: نیروی انسانی قوی علاوه بر کمک به کارآمدی کشور، می‌تواند توطئه‌های دشمن را که به دنبال فلج کردم ماست، خنثی کند.

آيت‌الله عبادی با اشاره به اینکه امروز با وجود توطئه‌ها و جنایت‌های استکبار، بیداری جهانی حاصل شده است گفت: امروز در یک پیچ تاریخی قرار گرفته و سرنگونی رژیم صهیونیستی نه تنها نجان فلسطین و لبنان بلکه نجات کل بشریت است.

ظهوری مدیر کل پست استان هم گفت:در شش ماه نخست امسال یک میلیون مرسوله وارد استان شده و ۶۲۵ هزار مرسوله از خراسان جنوبی به استان‌های دیگر ارسال شده است.

بخشی مدیر کل دامپزشکی استان هم گفت: در خراسان جنوبی با وجود یک میلیون و ۸۰۰ هزار راس دام و هزار واحد پرورش طیور، با تلاش و بازرسی‌های دامپزشکی کمترین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام داریم.

اسدی مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هم با اشاره به تحت پوشش بودن ۶۸ هزار و ۵۰۰ خانوار استان در این صندوق گفت: این افراد هیچ بیمه‌ای نداشته‌اند که هم اکنون ۷۰ درصد حق بیمه را دولت و تنها ۳۰ درصد را افراد پرداخت می‌کنند.

سرهنگ اسداللهی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی هم گفت: هم اکنون ۲۲۵ دانشجو در ۷ رشته کاردانی و کارشناسی در این مرکز تحصیل می‌کنند.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها