رونمایی از تغییرات سری جدید فصل سوم مسابقه پلیسی سرنخ

شب گذشته با پخش اولین قسمت مسابقه سرنخ از تغییرات این مسابقه رونمایی شد.
کد خبر: ۶۹۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ - 09October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، فصل سوم سرنخ همزمان با هفته پلیس آغاز شد و در این برنامه سردار سعید منتظرالمهدی حضور داشت. وی ضمن تقدیر از فصول قبلی مسابقه سرنخ و تاثیرگذاری آنها در کاهش جرایم خشن ابراز داشت اکنون زمان ساخت برنامه‌های ترکیبی نو با مضمون اگاه سازی جامعه در راستای کاهش جرایم است.

رونمایی از تغییرات سری جدید فصل سوم مسابقه پلیسی سرنخ

همچنین در اولین قسمت اول، سرنخ میزبان آقای سریال‌های پلیسی تلویزیون بود. مهدی فخیم زاده که جزو سازندگان معروف آثار پلیسی همچون خواب و بیدار، فوق سری، حس سوم و است در این قسمت ویژه سرنخ حضور پیدا کرد و گفت: در ساخت سریال خواب و بیدار تمام تلاش بر این شد تا پلیسی ساخته شود که بذهکار از رودرویی با پلیس وحشت داشته باشد و مردم از داشتن چنین پلیسی افتخار کنند.

 فصل سوم سرنخ با تغییراتی ازجمله دکور و حضور تماشاچیان وحضور سه منتور با اجرای کامران تفتی به عنوان مجری فصل سوم این برنامه رونمایی شد.

در سری جدید سرنخ سه منتور یا یارا به این برنامه اضافه شده است تا به گروه‌های شرکت کننده یاری دهند؛ که این نقش افرینی بر عهده حمیدرضا پگاه، آیدین خطایی و کارگاه طالبیان است. این‌گونه به نظر میرسد که سرنخ در بخش‌های جدید خود نیازمند حل پرونده؛ قوای جسمانی و سایر توانمدی‌های گروهی و فردی است.

مسابقه سرنخ محصول شبکه نسیم است که با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا و تهیه‌کنندگی آریا طاهری در حال تولید است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار