استاندار کرمانشاه خبر داد؛

اختصاص ۲۷ هکتار زمین‌ برای ساخت مسکن ایثارگران کرمانشاه

«صحرایی» از اختصاص ۲۷ هکتار زمین در شهرک ظفر برای ساخت مسکن ایثارگران استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 09October 2024
اختصاص ۲۷ هکتار زمین‌ برای ساخت مسکن ایثارگران کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در جلسه پیگیری مسکن پیشکسوتان ایثارگر استان کرمانشاه با اشاره به اتفاقات خوب در این حوزه از اختصاص ۲۷ هکتار زمین در شهرک ظفر برای ساخت مسکن ایثارگران خبر داد و اظهار داشت: ان‌شاءالله قرارداد اجرای آماده‌سازی این هم امروز (چهارشنبه) به امضا می‌رسد که خبر بسیار خوبی است و نشان می‌دهد کار از مرحله گفتگو خارج شده و به اجرا رسیده است.  
 
استاندار کرمانشاه افزود: پیشنهاد‌ها و درخواست‌هایی نیز که برای اختصاص زمین در سایر مناطق کرمانشاه وجود دارد ارائه شود تا به سازوکار مشخصی در این زمینه برسیم.
 
صحرایی با اشاره به پیشنهاداتی در مورد اختصاص زمین در الهیه برای ساخت مسکن، بیان کرد: این امر نیازمند کار کارشناسی و اخذ مجوز‌های لازم از وزارت نیرو و جهادکشاورزی است که باید بررسی شود.
 
وی خاطر‌نشان کرد: در اولین فرصت پیشنهاد‌های قابل اجرا در زمینه آن منطقه ارائه شود تا بررسی‌های لازم انجام شود و براساس اولویت واگذار گردد.
 
در این نشست همچنین مقرر شد، طبق تفاهم‌نامه کشوری ۷ مهر، والدین شهدا هم جز طرح مسکن ایثارگران قرار گیرند و بنیاد شهید پیگیر مجوز آن باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار