رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

بهره برداری از ۴۰ هزار مسکن محرومین در کشور/ ۲۲۰ مسکن در مازندران افتتاح می‌شود

«بختیاری» با اعلام اینکه ۲۲۰ مسکن محرومین در ۲۲ شهرستان افتتاح خواهد شد، گفت: از این تعداد ۱۷۶ واحد مسکونی در روستا‌های مازندران مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۹۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷ - 09October 2024

بهره برداری از 40 هزار مسکن محرومین در کشور/ ۲۲۰ مسکن در مازندران افتتاح می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در آئین افتتاح ۲۲۰ مسکن محرومین در روستای دیو کلا از توابع بخش مرکزی شهرستان جویبار با اعلام اینکه ۲۲۰ مسکن محرومین در ۲۲ شهرستان افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: از این تعداد ۱۷۶ واحد مسکونی در روستا‌های مازندران مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با قدردانی از اقدامات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن، سپاه کربلا، بسیج سازندگی و خیرین در ساخت مسکن محرومین افزود: یکی از مأموریت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، رسیدگی به نیاز‌های محرومین و به خصوص ساخت مسکن برای این اقشار بوده است.

بختیاری خاطرنشان کرد: در شش ماهه ابتدای سال ۵۰۸ واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است و امروز با همکاری بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و کمیته امداد شاهد افتتاح ۲۲۰ واحد مسکن محرومین در سطح استان مازندران بوده ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در سالجاری ۴۰ هزار مسکن محرومین به بهره برداری می‌رسد، اذعان داشت: سهم استان مازندران در این پروژه ملی ساخت یک هزار و ۴۰۰ مسکن محرومین بوده است و به حول قوه الهی تا پایان سال‌جاری این واحد‌ها به بهره برداری می‌رسند.

«میثم معافی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اعلام اینکه بسیج سازندگی و بنیاد مسکن در ساخت مسکن محرومین قدم‌های ارزشمندی در استان برداشته اند، گفت: امروز ۲۲۰ واحد به بهره برداری رسیده است و در شش ماه سال‌جاری کلید ۷۲۸ مسکن به مددجویان این نهاد واگذار شده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در این شهرستان انسجام خوبی در بحث ساخت مسکن محرومین بوده است و خیرین این شهرستان نیز در این مسئله اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها