معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

توسعه بدون‌ مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست

«آسوده» با اشاره به نقش خیرین در کمک به کاهش فقر، گفت: توسعه بدون‌مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۶۹۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰ - 10October 2024

توسعه بدون‌ مشارکت مردم امکان‌پذیر نیستبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «حبیب الله آسوده» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز در اولین همایش تجلیل از موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی مازندران «نذر مهربانی دست‌های آسمانی» که در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم با هدف از مسئولین خیریه‌ها و تشکل خیریه‌ها که راهبران خیرات در جامعه هستند قدردانی کنیم که باری از دوش ما در کمیته امداد و بهزیستی برداشتید.

وی افزود: ما به عنوان نهاد حاکمیتی وظیفه داریم وقتی مردم کمک می‌کنند، درود به آنان بفرستیم و قدردانی کنیم که به قلبشان آرامش می‌دهد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور یادآور شد: ما با شما می‌توانیم فقر را کاهش دهیم و توسعه بدون‌مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

آسوده گفت: آمدیم تا جمع شویم تا کمک‌ کنیم و امروز رسالت ما دعوت شما به خیر است.

وی بیان کرد: اولین اصل ما این است که نگذاریم به دلیل فقر اقتصادی بازمانده از تحصیل داشته باشیم، عهد ببندیم که به ازدواج توجه شود و آسیب‌های اجتماعی را بشناسیم و ازدواج را سخت نگیریم، تامین مسکن، سلامت و درمان، توانمندسازی و آسیب‌های اجتماعی از دیگر اولویت هاست که باید مورد توجه باشد و بزرگان برای رفع مشکلات پیش قدم شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها