برنامه رویداد‌های نخستین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری یزد اعلام شد

دبیر اجرایی اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد گفت: اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد از ۱۷ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد فعال است.
کد خبر: ۶۹۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 10October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدرضا علومی» دبیر اجرایی اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد اظهار داشت: اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد از ۱۷ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد فعال است.

وی به رویداد‌های مهم این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: سه رویداد معرفی خدمات صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت، فرصت‌ها و چالش‌های بورس کالا و فرابورس و نشست اختصاصی کمیسیون‌های بازرگانی داخلی و واردات اتاق بازرگانی یزد برای بررسی چالش‌های صنایع و کسب و کار‌های استان در حوزه ارزی و راهکار‌های آن با حضور متخصصان و فعالان این حوزه تاکنون در این نمایشگاه برگزار شده است.

علومی از برگزاری نشست هم‌اندیشی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان یزد امروز پنجشنبه ۱۹ مهر ساعت ۱۸ در سالن جلسات این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: سمینار آشنایی با روش‌های نوین تامین مالی و نشست تخصصی آینده سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال همچنین معرفی خدمات صندوق پژوهش و فناوری فن آسا، صندوق پژوهش و فناوری صنعت ماشین سازی و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) امروز پنجشنبه ساعت ۱۸ در محل اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد برپا خواهد بود.

دبیر اجرایی اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد اعلام کرد: روز جمعه ۲۰ مهرماه نشست شرکت‌های فناور و دانش بنیان با موضوع ارائه تجربیات در حوزه تامین مالی توسط صندوق پژوهش و فناوری یزد، پارک علم و فناوری و سایر شرکت‌های فعال در این زمینه ساعت ۱۸ در سالن جلسات نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار