عظیمی‌میرآبادی: خون تازه‌ای به جریان هنر ضدصهیونیستی تزریق شده است

تهیه کننده سینما به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی پرداخت و با تاکید براینکه خدمات رهبران مقاومت در مبارزه با این رژیم خدمت به بشریت است، گفت: با شهادت «سید حسن نصرالله» خون تازه‌ای به جریان هنر مردمی ضد رژیم صهیونیستی که سال‌هاست فعالیت می‌کند، تزریق شده است.
کد خبر: ۶۹۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱ - 11October 2024

مهدی عظیمی میرآبادی، تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، به اتفاقات اخیر و شهادت سید حسن نصرالله پرداخت و با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله یکی از مهم‌ترین رهبران مقاومت اسلامی جریان مبارزه با رژیم صهیونیستی بود، اظهار داشت: ایشان یکی از بزرگترین افرادی هستند که در حوزه سیاست، رزم، دین و ایثار و مقاومت خدمات ارزشمندی انجام داد و هنوز بسیاری از برکات خدمات ایشان منعکس و نمایان نشده است.

عظیمی‌میرآبادی: خون تازه‌ای به جریان هنر ضدصهیونیستی تزریق شده است

این تهیه کننده سینما خلاء شهادت دبیرکل حزب‌الله را غیرقابل جبران دانست و تاکید کرد: اینکه واقعاً یک رهبر بزرگ و مقتدر مانند شهید سید حسن نصرالله از دست داده می‌شود خود این یک سلمه‌ای برای جهان ایجاد می‌کند که به این زودی‌ها پر نمی‌شود، این اصل ماجراست. ایشان فردی بودند که در این همه لایه‌های متعدد و متفاوت فشار‌های سیاسی حزبی گروهی باندی نظامی توانسته بودند سربلند باشند و به قول خودشان از یک اسلحه کلاشینکف جریان مقاومت را به یک ارتش مقاوم در برابر آمریکا و اسرائیل تبدیل کردند.

وی شهادت سید حسن نصرالله را یک درد عمیق توصیف کرد و افزود: حزب‌الله لبنان مولود انقلاب اسلامی به رهبر حضرت امام خمینی (ره) بود؛ این گروه اسلامی برای دفاع از مردم غزه خودش را در معرض خطر قرار می‌دهد، چون در طرف درست تاریخ ایستاده است و این رسالت مومنی است که در نهایت حزب‌الله پیروز خواهد شد. حزب‌الله و جوانان آن مایه افتخار دنیای اسلام شده‌اند و این جایگاه را شخص سید حسن نصرالله در این سال‌ها ایجاد کرد.

عظیمی میرآبادی خاطرنشان کرد: تمام مجاهدت جریان مقاومت بخاطر دین و اسلام است؛ ما در این مسیر حضرت اباعبدالله (ع) را داریم که با خانواده به قتل‌گاه رفته‌اند و در این مسیر تمام خانواده‌شان را تقدیم دین خدا کردند که اگر همه عالم شبانه روز برای این ماتم گریه کنند کم است ولی در عین حال اسلام این راه را می‌طلبد. امام حسین (ع) فرمودند، «اگر دین محمد (ص) جز با خون من استوار نمی‌ماند، پس‌ای شمشیر‌ها مرا دریابید.» دین اسلام در این راه چنین شخصیت‌هایی را تقدیم کرده است.

این تهیه کننده سینما درباره رسالت هنر گفت: هر کسی در این جبهه مسئولیتی دارد؛ یک سری در حوزه رزم و افراد دیگری در پشتیبانی و دیگرانی در حوزه هنر و رسانه باید خلق اثر و رزم کنند؛ لذا ما باید نگاه کنیم و ببینیم هدفی که سید حسن برای آن به شهادت رسید، چیست و در آن مسیر چقدر جلو رفته‌ایم؟ اگر کوتاهی در این مسیر داریم اگر هنرمند و نویسنده‌ایم و دست‌اندرکار هنر انقلاب و مقاومت هستیم، باید ببینیم که ما نسبت به آن چیزی که بایستی وظیفه‌مان انجام بدیم الان در چه جایگاهی قرار دادیم و اقدام کنیم.

وی با تاکید براینکه هنرمندان زیادی در جریان مبارزه و مقاومت اسلامی هستند و ضد رژیم صهیونیستی خلق اثر می‌کنند، گفت: فعالیت هنرمندان در حوزه مقاومت قابل تقدیر است، اما نسبت به آن چیزی که نیازمند هستیم فاصله و عقب‌ماندگی زیادی داریم که باید جبران شود. در این مسیر حمایت و پشتیبانی از هنرمندان از سوی دستگاه‌های متولی دارای اهمیت بالایی است. 

عظیمی میرآبادی به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی پرداخت و با تاکید براینکه خدمات رهبران مقاومت در مبارزه با این رژیم خدمت به بشریت است، گفت: هنر مردمی ضد رژیم صهیونیستی سال‌هاست که فعالیت می‌کند، اما با شهادت سید حسن نصرالله خون تازه‌ای به این جریان تزریق شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار