۴ کشور عربی به آمریکا: اجازه استفاده از حریم خود برای اقدام علیه ایران را نمی‌دهیم

اردن، قطر، امارات و عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده‌اند که نمی‌خواهند به این کشور یا رژیم اسرائیل اجازه استفاده از زیرساخت‌های نظامی یا حریم هوایی خود برای هرگونه اقدام تهاجمی علیه ایران را بدهند.
کد خبر: ۶۹۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ - 11October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه وال استریت ژورنال، روز پنجشنبه در گزارشی تصریح کرد قطر، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و اردن و نیز برخی کشور‌های عربی که میزبان پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه هستند به دولت «جو بایدن» اطلاع دادند که اجازه نمی‌دهند آمریکا یا رژیم اسرائیل از زیرساخت‌های نظامی یا حریم هوایی این کشور‌ها در هرگونه عملیات تهاجمی علیه ایران استفاده کنند.

۴ کشور عربی به آمریکا: اجازه استفاده از حریم خود برای اقدام علیه ایران را نمی‌دهیم

ایران روز سه‌شنبه و طی عملیات «وعده صادق ۲» به اقدامات متجاوزانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس در تهران که نقض حاکمیت ملی ایران و تروریسم برون‌مرزی است و همچنین ترور و به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل پیشین حزب‌الله لبنان و سردار «عباس نیلفروشان» مشاور ارشد نظامی ایران در لبنان، پاسخ داد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از حمله موشکی روز سه‌شنبه ایران به سرزمین‌های اشغالی طی لفاظی‌هایی، تهدید کرد که «اسرائیل به این اقدام ایران پاسخ خواهد داد و ایران هزینه موشک‌هایی را که پرتاب کرده است، خواهد پرداخت».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها